Teknisk avdeling i Nord-Norge

Teknisk avdeling i Nord-Norge

Åkerblå AS har siden 2011 vært en av de større leverandørene av tekniske tjenester til oppdrettsnæringen. I takt med næringen har vi siden den gang vokst, og nå har vi fått på plass en teknisk avdeling i Nord-Norge.

Vi har allerede dyktige folk med lang erfaring som arbeider med tekniske tjenester fra kontorer i Trondheim, Frøya, Bergen og Oslo. At vi nå også har en teknisk avdeling i Tromsø, vil styrke samarbeidet med eksisterende kunder i landsdelen og forhåpentligvis bidra til at nye aktører får øynene opp for de muligheter et samarbeid med oss gir. At vi nå kan tilby både fiskehelse-, miljø- og tekniske tjenester fra egen region er fordelaktig for både kunder og for Åkerblå som leverandør, og er derfor en viktig og riktig satsing.

Å være nærmere kundene våre på alle fronter og gi dem den oppfølgingen de har behov for er viktig for oss. Fra avdelingene i nord kan vi sammen med fiskehelse- og miljøtjenester levere alle tekniske tjenester som anleggssertifikat, levetidsforlengelse, hovedkomponentbevis og fortøyningsanalyser.

Har du lyst å bli bedre kjent med oss og lære mer om tjenestetilbudet vårt? Ta kontakt med oss på www.akerbla.no