Nina Paulsen Berre tiltrer om Leder Fiskehelse Trøndelag

Nina Paulsen Berre tiltrer om Leder Fiskehelse Trøndelag

Nina Paulsen Berre tilrådte 01.01.2022 som Leder Fiskehelse Trøndelag. Hun vil sammen med Ellen Marie Sætre lede Åkerblå sin fiskehelsetjeneste i Region Midt.

Nina har vært ansatt som Fiskehelsebiolog i Åkerblå AS siden 01. mai 2018 og er godt kjent med havbruksnæringen i regionen og for øvrig. Hun er utdannet fiskehelsebiolog fra Universitetet i Bergen og har også en Bachelor i Havbruksdrift og ledelse fra Universitetet i Nordland.

Da vi stilte spørsmålet om hva som motiverer henne med stillingen svarte Nina følgende:

«Etter noen år i Åkerblå har jeg blitt godt kjent med bedriften og med våre kunder. Jeg er opptatt av å jobbe kunnskapsbasert og har stor interesse for praktisk drift av anlegg og hvordan dette påvirker fiskehelse og -velferd. Jeg gleder meg til å ta fatt på nye arbeidsoppgaver og ser frem til et fortsatt godt samarbeid med både kollegaer og kunder.»

«Åkerblå har stor tro på Nina og er svært fornøyde med at hun har takket ja til stillingen. Vi ønsker henne lykke til», sier Regionleder Kenneth Kaald Jørgensen.

For eventuelle spørsmål som gjelder saken kontakt:

Nina Paulsen Berre - Leder Fiskehelse Trøndelag
Ellen Marie Sætre - Leder Fiskehelse Møre og Romsdal
Kenneth Kaald Jørgensen – Regionleder Midt

Kategorier

God fiskehelse, god fiskevelferd, godt miljø = nødvendige forutsetninger for en lønnsom og bærekraftig produksjon av oppdrettsfisk.

Kunnskapsbasert havhelse

Åkerblå AS skal være ledende på kunnskapsbasert havhelse og leverer tverrfaglig kompetanse innen fiskehelse, miljø og tekniske tjenester som skal vi gi våre kunder gode beslutningsgrunnlag for bærekraftig drift.

Åkerblå AS
Nordfrøyveien 413