Älvsbyhus har landets mest fornøyde eneboligkunder

Älvsbyhus har landets mest fornøyde eneboligkunder

Utmerkelsen «Årets mest tilfredse kunder» gis til den husbyggerkjeden som gjør det best på KTI. Kundetilfredshetsindeksen måles fra 0 til 100, hvor sistnevnte er best. Målingen utføres i forbindelse med overlevering av bolig til kunde, og ca. 40 av landets store og små boligbyggere deltar. I undersøkelsen svarer kundene på hvor fornøyde de er totalt sett, i hvor stor grad firmaet har oppfylt forventningene, og hvor nært boligbyggeren er idealet.

For tre år siden endret Älvsbyhus visjonen; «Älvsbyhus skal ha de mest fornøyde kundene og være den mest kjente merkevaren i bransjen». Ledelse, salg, fabrikk, bygg og service har systematisk jobbet med dette. Vi har gått fra å være produksjonsorientert til å være mer markedsorientert, sier administrerende direktør Ruben Vea

For Älvsbyhus er kundetilfredshet viktigere enn salgsresultat og økonomisk resultat. Pålitelighet og tydelighet er viktigst for kundene, og dette er også våre hovedfokusområder. Pålitelighet er å holde det man lover. Tydelighet er å kunne si ja eller nei på hyggelig måte.

Vi er veldig stolt av å ha mottatt denne utmerkelsen. Den har en høy markedsverdi i bransjen og stor betydning for alle som jobber i og med Älvsbyhus.

Kategorier

Älvsbyhus er en av Nordens største husprodusenter, og har siden 1960 levert over 40 000 modulbygde trehus.

Forretningsideen til Älvsbyhus er: Å utvikle, selge og produsere attraktive ferdigmonterte trehus av høy kvalitet til markedets laveste pris. Det innebærer også at selve byggeprosessen går raskere, og våre hus er klare til overtagelse syv til åtte uker etter påbegynt arbeid.

I Norge har vi operert siden 1995, og tilbyr gjennom våre 13 forhandlere 10 husmodeller som er lyse, åpne, moderne og energibesparende.

Älvsbyhus - Et smartere valg