Nye hus – nytt uttrykk!

Nye hus – nytt uttrykk!

Vi i Älvsbyhus gjennomfører nå en total fornying av vårt produktsortiment. Vi lanserer i første omgang 10 helt nye hustyper.

De nye hustypene er tilpasset det norske markedet i enda større grad enn tidligere hustyper. Det er også blitt mange flere alternativer i våre hus. Vi kan tilby ca. 150 tilvalg som gjør det mulig for kunder å få oppfylt sine egne drømmer om hvordan huset skal se ut.

Planløsningene er mer tilpasset utsiktstomter og vinduene har en plassering som harmonerer mer med hva det norske markedet forventer. Konstruksjonen er blitt mer robust og løsningene i hele huset er, som alltid, meget funksjonelle.

Som alltid tenker vi på den totale kostnaden for kundene og vi har igjen klart å redusere kvadratmeterprisen på våre hus.

Vi har også endret vårt grafiske uttrykk. Vi ser litt annerledes ut på nettet, i katalogen og i annonser. Vår logo har også fått en liten «facelift».

Vi gjør disse forandringene for at kundene skal oppleve at Älvsbyhus er et smartere valg, sier administrerende direktør Ruben Vea.

Älvsbyhus er en av Nordens største husprodusenter, og har siden 1960 levert over 39 000 modulbygde trehus.

Forretningsideen til Älvsbyhus er: Å utvikle, selge og produsere attraktive ferdigmonterte trehus av høy kvalitet til markedets laveste pris. Det innebærer også at selve byggeprosessen går raskere, og våre hus er klare til overtagelse syv til åtte uker etter påbegynt arbeid.

I Norge har vi operert siden 1995, og tilbyr gjennom våre 13 forhandlere 10 husmodeller som er lyse, åpne, moderne og energibesparende. Vi selger over 250 hus i Norge hvert år og omsatte i 2014 for 284 millioner.

Älvsbyhus - Et smartere valg