Arom-Dekor Kemi sitt nybygg står nå klart etter 314 dagers byggetid!

Arom-Dekor Kemi sitt nybygg står nå klart etter 314 dagers byggetid!

Etter 314 dager med intensiv bygging var det forrige uke på tide å innvie Arom-dekor Kemi sitt nybygg på ca 3.500 m2. Det totale arealet er nå ca 10.000 m2 fordelt på produksjon, lager og kontor. Innvielsen ble feiret med pomp & prakt og inneholdt både foredrag, tale, god mat og mye latter. Alle ansatte i Vilokan -gruppen ble invitert og gjestene strømmet til, ikke bare fra Strömstad hvor Vilokan Group har sitt hovedkontor, men også fra Norge og Finland. Dette føltes ekstra spesielt etter i utgangspunktet kun ha sett hverandre via teammøter de siste 2 årene, takket være pandemien. Så denne kvelden ble spesiell på mange måter.

”Siden vi flyttet hit til Lockryd for drøyt åtte år siden, har vi økt omsetningen med 180 millioner fra den gang 70 til drøyt 250 millioner og årets mål er satt til drøyt 300 millioner. For å takle dette trengte vi større plass for å kunne øke produksjon og lagerkapasitet samt modernisering av kontor og personalrom. Nå som nybygget er klart, vil vi ha plass til alt og litt til, vi kan for eksempel tilby et fullt utstyrt treningsstudio på litt over 150 m2 for alle som jobber i bygget, dette føles veldig morsomt”, sier Christian Lundell, medeier og administrerende direktør.

“Å kunne oppleve en kveld som denne føltes ekstra viktig fordi det ikke bare var en innvielse av nye lokaler, men også en gjenforening for oss alle med startskuddet for en ny og spennende fremtid ”, avslutter Christian.

Pressekontakt Market Communication Manager Marketing and kommuniction +46 706 36 40 34

Relatert innhold

Arom-dekor er en av Norges ledende totalleverandør av AdBlue® og andre kjøretøykjemikalier til den Nordiske transportsektoren. Ved å kontrollere hele prosessen fra produksjon til forpakning og levering kan vi ved alle punkter garantere en jevn og høy kvalitet. Vi tilbyr også utvalgte kjemikalier til industrien og forbruker markedet.

Arom-dekor Kemi AS
Fjellvegen 10