Arom-dekor Kemi slår omsetningsrekord to måneder i rad...

Arom-dekor Kemi slår omsetningsrekord to måneder i rad...

Ikke nok med at vi fyller 10 år i år, vi har også omsetningsrekord andre måneden i rad dette året. Oktober ble akkurat som september en sterk måned, noe som vi er veldig fornøyd med. Med tanke på at vi og våre kolleger i bransjen, har slåss mot høye råvarepriser og høy EU-kurs under høsten. Vi gjør alt vi kan for og gi best mulig service til gamle og nye kunder med produkter og tjenester. Denne sterke økningen og veksten blir et bevis på at vi gjør det riktig, sier Christian Lundell, som er adm.dir. på Arom-dekor Kemi AB.

Arom-dekor Kemi startet 2008, og er idag en ledende leverandør av kvevedioksid reduserende middelet AdBlue® og andre kjøretøykjemikalier som spylervæske, glykol og rengjøringsprodukter til den nordiske transportsektoren. Firmaet kontrollerer prosessen fra produksjon til forpakning og levering, og sikrer dermed en høy og jevn kvalitet. De har høy kompetanse, som har ført til at de raskt har tatt fram nye løsninger og et bredt produkttilbud gjennom årene.

Vi har lenge vært tidlig ute når det gjelder logistik og tankstasjoner for AdBlue®, og i tillegg har vi et bredt utvalg av kjemikalier. At vi har eksperter på området gjør at vi kan, bortsett fra og selge produkter, gi råd til kundene om hvilke bruksområder som f.eks. glykolen har og hvilken glykol som passer til hvilket kjøretøy. For oss er det viktig at kundene får den informasjonen de trenger og at den er riktig, avslutter Christian Lundell.

Arom-dekor er en av Norges ledende totalleverandør av AdBlue® , NOx reduserende middel, og andre kjøretøykjemikalier til den Nordiske transportsektoren. Ved å kontrollere hele prosessen fra produksjon til forpakning og levering kan vi ved alle punkter garantere en jevn og høy kvalitet. Vi tilbyr også utvalgte kjemikalier til industrien og forbruker markedet.