Når timene flyr - tips og triks for å få det gøy på jobben

Når timene flyr - tips og triks for å få det gøy på jobben

– Vi tilbringer mer våkentid på jobb enn hjemme. Har du en jobb med 37,5-timersuker og fem uker ferie, betyr det 1695 timer på jobb i året. Jeg vil at boka skal inspirere deg til å ha det litt mer gøy i de timene, enten du er leder eller nyansatt, fersk i arbeidslivet eller har mange år på baken, er fornøyd der du er eller ønsker å prøve noe nytt, skriver Stine Trygg-Hauger i boka Når timene flyr

Stine Trygg-Hauger begynte å jobbe i butikk da hun var 15 år gammel, og elsket det. I dag er hun administrerende direktør for Clas Ohlson og sjef for 1700 ansatte i Norge. Hun elsker fortsatt å jobbe med butikk, og hun spør alle hun møter om de har det gøy på jobb.

– I denne boka har jeg tatt utgangspunkt i mine egne erfaringer, hentet råd og inspirasjon fra gode kollegaer og snakket med kloke, rause mennesker fra ulike bransjer og med ulike roller på jobben. Alle har inspirert meg til å ha det mer gøy, til å se muligheter og til å snu noe vanskelig til noe bra. De har bydd på sine egne erfaringer og gitt meg mange gode råd og trivselstriks, sier Trygg-Hauger.

Her finner du tips og triks for glede og trivsel på arbeidsplassen: Hun deler råd og inspirasjon fra kloke Clas Ohlson-kollegaer, programledere, en kreativ lærer, Aftenpodden, toppledere og mange flere!

Trenger du overlevelsesguide til åpent landskap, eller suksessoppskriften for å holde ut lange møter? Og hvilke spørsmål bør du stille når sjefen er en tåkefyrste?

Vi er på jobb over 200 dager i året - da er det viktig å trives! Når timene flyr - tips og triks for å få det gøy på jobben er en lettlest og morsom bok om å finne glede på jobb.

Om Stine Trygg-Hauger

Stine Trygg-Hauger (f. 1982) er administrerende direktør for Clas Ohlson AS med butikker fra Alta i nord til Mandal i sør - pluss nettbutikk. Hun kom på andreplass i Assessits kåring av årets unge ledere i 2018. Når timene flyr - tips og triks for å få det gøy på jobben er hennes første bok.

Foto: Javad M. Parsa

Dette kan du lese om i Når timene flyr

• På rett hylle
  • Arbeidsglede