Nå kan du med enkle grep gjøre din Yale Doorman om til en moderne appstyrt smartlås.

En gladnyhet for alle med en eldre utgave av Yale Doorman

Oppgraderingsproduktet som Yale nå lanserer gjør at eiere av en Yale Doorman V2, V2N eller Classic enkelt kan koble sin lås mot Yale Access-appen og få full kontroll på sin egen bolig. Produktet heter derfor intuitivt nok Yale Access Module.

Mange
fordeler
For de mange som i dag bruker Yale Doorman kun som en kodelås lokalt på døren sin, vil denne oppgraderingen til Yale Access Module sikre at hverdagen bli en ganske annen.

"Kundene vil nå kunne styre låsen med Yale Access-appen. Dette innebærer at man kan fjernstyre låsen, se om døren er åpen, lukket eller låst. Du vil få varslinger om at barnet ditt har kommet seg trygt hjem når skoledagen er over. Du vil også kunne skape midlertidige koder hvor enn du er i verden, og selvfølgelig slette adgangsrettighetene når du måtte ønske.",
forteller Håkon Lie (Produktsjef for Yale i Norge)

Mange nye funksjoner
Funksjoner som automatisk opplåsing og forsinket automatisk låsing som vi kjenner fra Yale Doorman L3 og Yale Linus, får du også ved å installere Yale Access Module-settet. Noe av dette skyldes selvsagt at alle disse låsene er å finne i samme app og plattform.

Dette vil si at du i en og samme app kan styre flere ulike type Yale-låser i samme hjem eller flere hjem i samme app, om du for eksempel har en hytte. Støtte for integrasjoner mot Google Home, Alexa, Airbnb og IFTTT er også på plass. Støtte for fremtidige integrasjoner i Yale Access vil også gjelde.

Enkel installasjon
Yale Access Module-settet består av en BLE-modul (den gule) som passer inn i en port som befinner seg under batteridekselet på din Yale Doorman V2, V2N og Classic. Det følger også med en Yale Connect Wi-Fi-bridge som kobler låsen din sammen med hjemmenettverket ditt, så du får fjernstyrt låsen i appen når du ikke er hjemme. Produktet vil om kort tid bli tilgjengelig hos de fleste forhandlere av Yale og har en foreslått utsalgspris på 1490,-.

Håkon Lie

Business Manager Yale 98607926