ASSA ABLOY dørlukkere åpner dører – vi vant i Iconic Awards!

ASSA ABLOY dørlukkere åpner dører – vi vant i Iconic Awards!

Denne prisen henger høyt. Våre dørlukkere gikk helt til topps. Det er en bekreftelse på at vår visjon når det gjelder kvalitet og produktdesign er riktig og viktig. Dørlukkerne signert ASSA ABLOY ble designet med tanke på å tilfredsstille arkitektenes strenge krav til estetikk og sømløs integrering i ethvert dørmiljø, samtidig som vår innovative CAM-Motion®-teknologi skulle sørge for sikker, stillegående og trygg lukkefunksjon.

TrioVing er Norges største leverandør av låssystemer, beslag, elektromekanisk avlåsning, adgangssystemer, dørautomatikk m.m for sikring og styring av dører, porter og vinduer.

TrioVing er en del av ASSA ABLOY Gruppen, verdens ledende konsern innen produksjon av låser og tilhørende produkter, med formål å dekke sluttbrukers behov for sikkerhet, trygghet og komfort.

Pressekontakt Kommunikasjons- og marketingavdeling