Nytt samarbeid gir bedre e-handelsløsninger

Ateles har over lengre tid evaluert mer enn 20 forskjellige nett-verktøy for å finne det som passer best med våre eksisterende e-handelsplattformer. Nå er samarbeid inngått med Pimcore, leverandør av et åpent kildekodeverktøy. Sammen med e-handelsløsningen Magento, kan Ateles nå levere et fullstendig tilbud der e-handel kombineres med produkt- og innholdsbehandling.

Pimcore er et brukervennlig verktøy som muliggjør e-handel på en enkel måte, der handel blir tilbudt i flere kanaler samtidig.
- Vi har vurdert mange verktøy og konkluderte med at dette er det absolutt beste til våre behov i e-handelssammenheng. Pimcore er et nett-verktøy som er fleksibelt, lett å bruke og enkelt integreres med en e-handelsmotor. Dessuten er plattformen stabil og bygd på velprøvde komponenter med den siste teknologien. Med samme ramme nederst som Magento, forenes systemene fint, sier Susanne Schander, leveranseansvarlig for Ateles.

Da Ateles hjalp Gina Tricot med sin nye e-handelsløsning ble Pimcore valgt som nett-verktøy.

Om Ateles
Ateles utvikler forretningsdrivende e-handelløsninger til bedrifter som vil gjøre bedre forretninger via nettet. Vi er overbevist om at smart e-handel gir stabil framgang. Vi har virksomhet i Sverige og Norge.

Les mer på www.ateles.no

Om Ateles

Ateles skaper og utvikler fremtidens e-handel. Våre løsninger er basert på markedsledende standardplattformer og vi leverer innovative og brukervennlige løsninger som bidrar til våre kunders vekst og lønnsomhet. Siden 2001 har Ateles utviklet netthandelsløsninger for bedrifter i både B2C og B2B segmentene.

I dag er vi 50+ digitale eksperter på kontorer i Oslo, Stockholm, Göteborg og Linköping, og jobber med kunder over hele Norden. Kundelisten inkluderer kunder som; Eton, Maxbo, Daniel Wellington, Gant, Gina Tricot, Møller Mobility Group, og IDÉ House of Brands.

Relatert materiale