Beth Crosier, Konserndirektør Finans i Azets

Azets ansetter Konserndirektør Finans

Azets har ansatt Beth Crosier som konsernets finansdirektør (CFO).

Autorisert regnskapsfører Beth Crosier har bakgrunn fra PwC hvor hun arbeidet syv år i revisjon med en bred portefølje av børsnoterte virksomheter og små og mellomstore bedrifter. Beth tilbrakte de påfølgende to årene med PwC i San José i Silicon Valley som en del av Audit Transformation Programme, en gruppe som har i oppgave å designe og bygge neste generasjon revisjonsprogramvare.

Siden hun forlot PwC, har Beth samlet flere års erfaring i finanslederroller i globale teknologibedrifter i Storbritannia, Europa og Nord-Amerika. Disse inkluderer regnskapsprogramvare- og tjenesteleverandør The Sage Group, den nettbaserte matbestillingsplattformen Just Eat og den globale programvaredesignvirksomheten Arm.

Som konserndirektør i Azets, er Beths fokus å drive videre vekst og verdiskaping i tråd med at konsernet akselererer sin strategi for å doble inntektene de neste fem årene.

Beth er Azets sitt siste senior-kupp etter utnevnelsen av Jeremy Fearnley som konserndirektør for M&A i januar i år. Sammen har de levert syv oppkjøp på seks måneder på tvers av Azets i Storbritannia og Norden.

Beth Crosier sier:

"Jeg er veldig glad for å være tilbake i regnskaps- og rådgivningstjenesteverdenen, spesielt for å være med på Azets-reisens sterke fokus på vekst. Jeg er stolt av rollen våre dyktige rådgivere spiller med å gjøre livet enklere for bedriftseiere og gründere, og glad for å være en del av et team som investerer i teknologi for å forbedre og utvikle tjenestene vi leverer til kundene våre.»

Chris Horne, konsernsjef i Azets, la til:

"Jeg er glad for at Beth valgte å bli med i Azets. Beths ferdigheter og erfaring fra både profesjonen og regnskapsteknologisektoren tilfører Azets enorm verdi når vi tar fatt på en ambisiøs vekststrategi, drevet av fortsatt investering i våre ansatte, geografisk rekkevidde og teknologien som endrer kundeservicelandskapet."

Mediekontakt:

Shaun Staff, konsernsjef for ekstern kommunikasjon

shaun.staff@azets.co.uk

Vårt oppdrag er å hjelpe virksomheter med å oppnå sine ambisjoner.

Azets er et internasjonalt konsern som leverer regnskap, lønn, rådgivning og forretningstjenester, både digitalt og lokalt. Det frigjør verdifull tid for kundene våre, slik at de kan fokusere på det de kan best.

160+ kontorer. 6,500+ ansatte. 120,000+ kunder.

Regnskap | Lønn | HR | Teknologi | Bemanning | Rådgivning

Sara Aadnesen

Pressekontakt Nordic PR and Communication Manager +47 90 600 759

En personlig opplevelse – digitalt og lokalt

Azets er et internasjonalt konsern som tilbyr regnskap, lønn, rådgivning og forretningstjenester. Vi leverer en personlig opplevelse – både digitalt og lokalt.

190+ kontorer
8,200+ ansatte