Balco BIM

BALKONGER - SMARTERE OG MER BRUKERVENNLIG MED BIM!

BIMOBJECT

Balco er BIM-kompatibel. Dette betyr at vi har utviklet en 3D-katalog med våre balkongprodukter som lett kan tilpasses og brukes som tegningsdokumentasjon. Building Information Modeling (BIM) kan forbedre planlegging, design og konstruksjon med følgende fordeler:

Øke lønnsomheten

Forbedret visualisering

Planlegge med større nøyaktighet

Optimalisere kommunikasjon

Øke produktiviteten

REVIT®

Balcos balkongprodukter kan lastes ned som Revit-filer og fungere som en ”dra og slipp” -funksjon for tegningene dine. For de som bruker ArchiCAD, vennligst kontakt Balco for IFC-filer.For mer informasjon, kontakt Balco: https://www.balco.no/kontakt/

Emner

Balco er markedsledende aktør i balkongbransjen. Balco utvikler, produserer, selger og er ansvarlig for montering av egenproduserte åpne og innglassede balkongsystemer. Balcos balkongsystemer brukes ved nyproduksjon, rehabilitering og komplettering av balkonger. Vårt brede kundesegment inkluderer borettslag, boligsameier, kommunale boligbyggelag, private eiendomsbesittere, arkitekter og byggherrer. Balcos hovedkontor og produksjon ligger i Växjö i Småland, og vi har datterselskaper i Norge, Danmark, Finland, England, Tyskland, Polen og Nederland.

Pressekontakt Markedssjef +46733456152

Balconies for Greater Living