Dette oppsettet har alt du trenger til utendørs matlaging. Dybden på kjøkkenøya gir mulighet for sitteplasser. Kjøkkenets dører, sidepaneler og benkeplate  er foret med det keramiske materialet Dekton®. Her i Albarium-versjonen.
Dette oppsettet har alt du trenger til utendørs matlaging. Dybden på kjøkkenøya gir mulighet for sitteplasser. Kjøkkenets dører, sidepaneler og benkeplate er foret med det keramiske materialet Dekton®. Her i Albarium-versjonen.

Årets revolusjonerende nyhet fra Ballingslöv – Outdoor Kitchen System 45

Et elegant utekjøkken til hage og uteplass - for alle årstider!

Ballingslöv lanserer nå en spennende nyhet – Ballingslöv Outdoor Kitchen system 45. Et eksklusivt kjøkken i stein og rustfritt materiale. Det nye utekjøkkenet gir hagen din en helt ny funksjon. Med fokus på bærekraft og stil presenterer Ballingslöv dette kjøkkenet som er designet til utemiljøer året rundt.

Utekjøkkenets design har hentet inspirasjon fra Ballingslövs eksisterende konsept: System 45. System 45 er et konsept for kjøkkenøyer der lang- og kortsider møtes i et gjæret hjørne. Dette gir et moderne og enkelt inntrykk med få skjøter og elegante møter mellom dør og sidepanel.

Det nye utekjøkkenet er designet for å møte de krevende behovene til de som elsker å tilbringe tid utendørs og nyte matlagingen i frisk luft. Ballingslöv tar utendørskjøkkenet til et helt nytt nivå når det gjelder komfort og design.

Utekjøkkenet har et skrog bestående av syrefast stål (1.4404). Dørene og benkeplaten består av materialet Dekton® som er et UV-bestandig materiale og som tåler varme og står imot riper og flekker. Materialets egenskaper egner seg derfor også i et skandinavisk utfordrende utendørsklima. Kjøkkenøya har romslige uttrekksskuffer samt solide hyller i perforert rustfritt stål - også andre komponenter er i aluminium eller rustfritt materiale. Utekjøkkenets overflate består av det keramiske materialet Dekton® og kan fås i de to utførelsene Albarium (lys) og Micron (mørk).

En av de fremste egenskapene er det fleksible konseptet. Ballingslövs utekjøkken tilbys i hele 64 ulike oppsett for å dekke alle ønsker og behov. De ulike modellene av utekjøkkenet består av varierende kombinasjoner av 60 cm brede skap. Kjøkkenet finnes i to forskjellige dybder. Den dypere varianten er designet med en barløsning som gir mulighet for sitteplasser ved utekjøkkenet.

Det finnes også tilbehør i form av et overtrekk laget av et 100% vannavstøtende UV-bestandig kalesjestoff. Trekkene er figursydde for god passform og er tilpasset bredde, dybde og eventuelt grillens plassering.

Velkommen ut! Skap fine opplevelser og gode minner i våre kjøkkenmiljøer. Vi kaller det Hverdagsglede.

Ballingslöv Kitchen Outdoor er bestillingsklart hos Drømmekjøkkenets forhandlere fra og med uke 6 2024.
Prisen starter fra 102 000 kr.

Kategorier

Drømmekjøkkenet er en del av Ballingslöv AB og har levert innredning til skandinaviske hjem siden 1929. Vi kan med hånden på hjertet si at vi vet hvordan vi lager gode, praktiske og bærekraftige kjøkken, bad- og garderobeløsninger.