Byggmakker innleder samarbeid med Drømmekjøkkenet

Byggmakker innleder samarbeid med Drømmekjøkkenet

Som en del av Drømmekjøkkenets vekststrategi og ambisjoner om økt distribusjon gjennom byggevarehandelen i Norge, har Drømmekjøkkenet inngått en forhandleravtale med fem Byggmakker varehus.
Drømmekjøkkenet blir en ny samarbeidspartner i butikkene i Bø, Moss, Sandefjord, Skien og Rjukan.

Drømmekjøkkenet har en offensiv strategi med store investeringer både i markedet og i produksjonsleddet. Produksjonen skjer i Ballingslöv i Sverige. I produksjonslokalene er det nylig foretatt store investeringer i utbyggelse av fabrikken, samt investeringer som sikkerstiller økt kapasitet, økt kapabilitet samt en høy leveringssikkerhet.

I forbindelse med investeringer i produksjonsapparatet bytter Drømmekjøkkenet produktplattform – en plattform som sikkerstiller både designuttrykk, maksimal utnyttelse av skapvolum samt en god ergonomi i kjøkkenet.

Satsingen sammen med Byggmakker er en del av Drømmekjøkkenets strategi om å ha et sterkt distribusjonsnett av rendyrkede kjøkkenbutikker, i tillegg til å ha sterke samarbeidspartnere innen byggvarehandelen.

Implementeringen av Drømmekjøkkenet hos Byggmakker innledes omgående, og beregnes å være gjennomført våren 2022.

Ved spørsmål og mer informasjon ta kontakt med:

Salgssjef Drømmekjøkkenet Sandra Sørholt -
sandra.sorholt@drommekjokkenet.no +47 473 48 456