Nyhet - Baderomserien Vanity

Nyhet - Baderomserien Vanity

Vår fantastiske nyhet Vanity er et elegant baderomsmøbel med en vakker fas mellom skuffefronten og servantskapets side. Denne serien får fram all vår erfaring når det gjelder bearbeiding av tre - målet har vært å sette sammen detaljene på en moderne og elegant måte samtidig som vi utnytter vår kompetanse på dette flotte materialet.

Vanity uttrykker en kjærlighet for tre som materiale og kommer som servantskap, overskap og høyskap – dette gir gode muligheter for en helhetlig innredning på baderommet. Samtlige skap i serien finnes i finert eik, og i fem utførelser som under:
- Eik beis lysebrun (unik for Vanity på bad)
- Eik hvitpigment
- Eik svartbeis
- Eik grålasur
- Eik natur

Vanity servantskap har følgende mål:
Bredde: 594 mm, 794 mm, 994 mm
Høyde: 480 mm
Dybde: 449 mm

Vanity høyskap og overskap kommer i breddene 398 mm og 598 mm.
Alle servantskap i Vanityserien kan fås med alle heldekkende servanter i vårt sortiment, alternativt benkeplate med ovenpåliggende vask fra serien Val.
Benstativ kan benyttes til Vanity servantskap.

Serien Vanity er bestillingsklar 3.mai.

Vanity tilhører Ballingslövs øvre prissegment.

Et servantskap i størrelsen 594x480 koster ca 11000 kr ink. moms.

Last ned bilder på baderomserien Vanity under.

For mer informasjon, besøk vår hjemmeside www.drommekjokkenet.no

Besøk vår inspirasjonsblogg hverdagslede.no