La deg inspirere av den nye kjøkkenmodellen Edge.

Nyhet fra Drømmekjøkkenet - Edge

Nå lanserer Drømmekjøkkenet kjøkkenmodellen Edge.

Edge er en laminatfront som tilbys i fire forskjellige farger. På bildet over ser vi Edge i fargen kashmir (fargekode NCS S 2002-Y5OR).

Dette er et lyst og vakkert kjøkken i skandinavisk stil. Her får du god plass til matlaging og rikelig med oppbevaringsmuligheter, der elegant design møter et moderne klassisk uttrykk. Edge er et godt valg for et kjøkken i moderne stil, hvor kunden kan skape et brukervennlig og personlig uttrykk med nøye utvalgte detaljer.

Den slette overlaminerte fronten har en massiv hvitpigmentert eikekant. Kjøkkenmodellen tilbys i fire farger - Hvit NCS S 0502 Y, Kashmir NCS S 2002-Y50R, Gråbeige NCS S 3005-Y20R og Grå NCS S 7500-N. Tilbehør til denne fronten er en tynn dekkside på 10 mm med en tynn hvitpigmentert kant. Dette skaper en fin balanse mellom tre og laminat.

Drømmekjøkkenet har 9 forskjellige prisgrupper, der 1 er prisgruppen med lavest pris. Edge tilhører prisgruppe 4.

En kjøkkenfront i størrelsen 764x594 har en veiledende pris på rundt 2800 NOK inkludert mva.

Last ned bilder under.

Kategorier

Drømmekjøkkenet er en del av Ballingslöv AB og har levert innredning til skandinaviske hjem siden 1929. Vi kan med hånden på hjertet si at vi vet hvordan vi lager gode, praktiske og bærekraftige kjøkken, bad- og garderobeløsninger.

Kjersti Røstad

Markedskoordinator 91888404 Drømmekjøkkenet

Velkommen til Drømmekjøkkenet!

Drømmekjøkkenet er en del av Ballingslöv AB, og er på mange måter historien om nordiske kjøkken og hjem. Drømmekjøkkenet har levert innredning til skandinaviske hjem siden 1929. Vi kan med hånden på hjertet si at vi vet hvordan vi lager gode, praktiske og bærekraftige kjøkken, bad- og garderobeløsninger.

Drømmekjøkkenet
Albinsväg 5