Nyhet - Nytt sortiment fra Drømmekjøkkenet

Nyhet - Nytt sortiment fra Drømmekjøkkenet

Drømmekjøkkenet lanserer nå et helt nytt sortiment. Det nye sortimentet er basert på en ny kjøkkenplattform som tar utgangspunkt i en internasjonal standard. I forbindelse med plattformskiftet er fabrikken og produksjonsanlegget oppgradert, og kapasiteten vesentlig økt.

Sortimentsskiftet innebærer at de fleste kjøkkenmodellene bytter skrogplattform og har fått et oppdatert og fornyet utseende samtidig som nye produkter er tatt inn i sortimentet.

Drømmekjøkkenets store fokus på bærekraftige treprodukter med maksimal livslengde fortsetter. Dette fokuset har vært tydelig i vårt sortiment over lengre tid, og er det fremdeles i denne nye lanseringen.

Noen av nyhetene i sortimentsskiftet:

Gastro i malt ask.

Den populære kjøkkenmodellen Gastro utvides med produkter i massiv ask som tilbys malt i alle Drømmekjøkkenets utvalgte farger. Under vises Gastro i malt ask østersbeige.

Ovenfor: Gastro ask østersbeige | Gastro er en massiv ramme- og speilskapdør med rett ytterprofil og skråskjært innerprofil | Håndtak: HG 30 og HG 35. Benkeplate og sprutbeskyttelse: Komposittstein Fusion Taupe.

Gastro i ny trebeis.
Som en del i utviklingen av Gastro og fokuset på tre, kommer også kjøkkenmodellen i svartbeis.
Under Gastro i svartbeiset eik.

Ovenfor: Gastro eik svartbeis | Gastro er en massiv ramme- og speilskapdør med rett ytterprofil og skråskjært innerprofil. Håndtak: HG 115. Benkeplate: Massiv bøk svartoljet.

Fokus på beige!
Vårt fokus på fargen beige fortsetter. Etter lanseringen av kjøkkenet Fenix beige kommer det flere miljøer i denne fargen. Kjøkkenmodellen Line får nye valgmuligheter, da det integrerte grepet tilbys i flere utførelser. Også den slette modellen Bistro presenteres i østersbeige.

Ovenfor: Line østersbeige | Line er en glatt malt skapdør med greplist. Benkeplate og sprutbeskyttelse: Komposittstein Fusion Taupe.

Ovenfor: Bistro eik matt hvitpigmentert og østersbeige | Bistro er en glatt skapdør med rette kanter, liggende finér eller malt | Håndtak: HG 130. Benkeplate og sprutbeskyttelse: Dekton Arga.

Over vises kun et fåtall av nyhetene som lanseres mandag 6/9.

Last ned bilder på nyhetene under eller ta kontakt med oss for mer bildemateriell.

For mer informasjon, besøk vår hjemmeside www.drommekjokkenet.no.

Besøk vår inspirasjonsblogg hverdagsglede.drommekjokkenet.no.

Emner

Drømmekjøkkenet er en del av Ballingsløv AB, og er på mange måter historien om nordiske kjøkken og hjem. Nedenfor finner du litt fakta og noen få utvalgte høydepunkter gjennom årene.

Ballingsløv International AB innbefatter flere konsept innen kjøkken, bad og oppbevaringsløsninger - og er representert i store deler av Europa.

Velkommen til Drømmekjøkkenet!

Drømmekjøkkenet er en del av Ballingslöv AB, og er på mange måter historien om nordiske kjøkken og hjem. Drømmekjøkkenet har levert innredning til skandinaviske hjem siden 1929. Vi kan med hånden på hjertet si at vi vet hvordan vi lager gode, praktiske og bærekraftige kjøkken, bad- og garderobeløsninger.

Drømmekjøkkenet
Albinsväg 5