Ballingslöv lanserer integrert belysning og glasshyller til garderobe. Lekkert, praktisk og stemningsskapende.

Nytt til garderoben fra Ballingslöv

Ballingslöv lanserer glasshyller og integrert belysning til garderobesortimentet - med salgsstart fra 2. oktober 2023. Drømmekjøkkenet er en del av Ballingslôv AB.

Glasshyller i klarglass skaper en følelse av et moderne og åpent rom. Lyset flommer fritt gjennom hyllene, noe som gjør det lettere å finne og vise frem klær og tilbehør.

Hyllene er laget av herdet glass i 6 mm tykkelse og fås i to utførelser, klart glass og grått glass. Glasshyllene er tilgjengelig i to ulike bredder, 368 mm og 568 mm, og passer til alle våre standard dype garderober. Veiledende pris er fra 345 kr.

Den nye lyslisten, Inlight, er integrert på innsiden av endeveggene. Belysningen gir en visuelt tiltalende atmosfære, mens den rent praktisk lyser opp tingene din fra topp til bunn.

Inlight har en sølvfarget aluminiumsprofil med en varmhvit LED-stripe som lyser opp garderoben fra innsiden. Lyslisten er integrert i de innvendige gavlene og er plassert 65 mm fra forkant av gavlen.

Vakre skyvedører i klarglass er elegant i kombinasjon med innredning i lys eik. Lyslisten Inlight er en effektiv og flott lyseffekt i kombinasjon med glasshyllene.

Drømmekjøkkenet er en del av Ballingslöv AB og har levert innredning til skandinaviske hjem siden 1929. Vi kan med hånden på hjertet si at vi vet hvordan vi lager gode, praktiske og bærekraftige kjøkken, bad- og garderobeløsninger.