Ny leder for kommunikasjon, bærekraft og samfunnskontakt i Bank Norwegian

Ny leder for kommunikasjon, bærekraft og samfunnskontakt i Bank Norwegian

Melita Ringvold er fra 6. april ny leder for kommunikasjon, bærekraft og samfunnskontakt i Bank Norwegian.

Ringvold har i mange år vært leder for kommunikasjon og bærekraft i Entercard Group AB der hun ledet et skandinavisk team i ni år. Ringvold har en variert bakgrunn og har tidligere jobbet i Nordic Innovation i Nordisk ministerråd, Samferdselsdepartementet, NVE og Oppland Arbeiderblad.

Ringvold er utdannet innen kommunikasjon og innovasjon med hovedfag i nordisk språk fra Universitetet i Oslo og en mastergrad i Entreprenørskap og kommersialisering fra Handelshøyskolen BI.

-Jeg gleder meg til å jobbe sammen med teamet som har skapt Nordens mest konkurransedyktige og markedsledende produkter innen lån og kreditt. Jeg ser fram til å bidra til utviklingen av kommunikasjon og bærekraft i et norsk børsnotert selskap som tilbyr enkle digitale tjenester som folk trenger. Det er jo ekstra spennende nå som banken står foran ekspansjon til Spania og Tyskland, sier Ringvold.

Kontaktinformasjon:

Melita Ringvold