Aiden by Best Western søker verdens første hologramresepsjonist

Med sin raske ekspansjon styrker Aiden by Best Western nå sitt team, og tilbyr som den første i hotellbransjen, en ny tjeneste – verdens første hologramresepsjonist.

På Aidens konsepthotell står det moderne i sentrum med innovasjon og smarte løsninger. Som et spennende innslag jobber hotellene med hologrammer som en sentral del av opplevelsen. Med hologramteknologien kan du realisere digitale innsjekkinger med et personlig preg samtidig som du effektivt maksimerer de ansattes engasjement for en unik gjesteopplevelse.

Nå leter de etter en stjerne som kan ta rollen i en alt annet enn tradisjonell resepsjoniststilling.

«Som hologramresepsjonist hjelper du ikke bare hotellpersonalet med å svare på telefoner og e-poster, men får også muligheten til å bli en del av en helt ny æra i hotellbransjen. Vi ser at våre Aiden-hoteller bruker hologrammer som et morsomt og spennende element. Det samsvarer med vårt konsept om å tenke nytt og moderne», sier Thomas Furulund, Operations Manager CIC Hospitality.

Aiden by Best Western er en del av BWH Hotels og drives av hotelloperatøren CIC Hospitality, som også er arbeidsgiver.

For mer informasjon om stillingen:

Om Aiden by Best Western
På Aidens konsepthotell står det moderne i sentrum med innovasjon, smarte løsninger og med bærekraft som en naturlig integrert del. Det første Aiden-hotellet åpnet i Herning i Danmark våren 2023 og flere hoteller vil åpne i løpet av året i Skandinavia. Aiden by Best Western er en del av BWH Hotels og drives av hotelloperatøren CIC Hospitality.

For mer informasjon, vennligst kontakt:

Johan Michelson, administrerende direktør BWH Hotel Group Scandinavia
E-post: johan.michelson@bwhhotelgroup.se