Best Western Hotels & Resorts får sitt første Vib hotell i Sørøst- Asia

Best Western Hotels & Resorts får sitt første Vib hotell i Sørøst- Asia

Best Western Hotels & Resorts avslører nå sine spennende planer for å lansere sitt nye lifestyle boutiquevaremerke, Vib, i Sørøst-Asia.

Organisasjonen har tegnet avtale om oppføring av et Vib hotell i hovedstaden i Laos, Vientiane. Hotellet beregnes å åpne i 2018, og det vil bringe en vibrerende blanding av topp moderne design og internasjonal gjestfrihet til byen og regionen. Konseptet Vib kombinerer moderne stil med fornuftig pris, der sosialt samvære forenes med den nyeste teknologien og smart ergonomisk design, noe som vil tiltale den nye reisevante generasjonen i Sørøst-Asia.

”Når vi presenterte Vib konseptet for verden tidligere i år, ble det fort klart at dette unike, kontemporære produktet vil fungere veldig bra i Sørøst-Asia – en av verdens mest dynamiske regioner;” sier Olivier Berrivin, adm.direktør for International Operations – Asia, Best Western Hotels & Resorts. ”Det er derfor veldig spennende at vi har inngått avtale om vårt første Vib hotell i regionen, og vi kan ikke finne et bedre sted enn Vientiane for dette hotellet. Vi ser fram til en ny æra av gjestfrihet for det økende antallet besøkende i Laos,” fortsetter Mr. Berrivin.

Det nye Vib hotellet kommer til å ha en sentral beliggenhet i Vientiane, nær deres berømte night market, Laos Nasjonalmuseum, Black Stupa og Patuxai Arch. Alle 70 rom vil designes med fokus på komfort og tilgjengelighet, både når det gjelder senger, velplasserte adaptere og kostnadsfri Wi-Fi. Hotellet vil også ha et stort lobbyområde, en grab’n’go snack station, og en ”Zen Zone” til avkobling.

”Vib er et utrolig spennende nytt konsept for Best Western, og vi merker stor interesse fra entreprenører over hele verden,” sier Ron Pohl, Senior Vice Presidentfor Brand Management, Best Western Hotels & Resorts. Vi er glade for å signert avtale om vårt første Vib hotell i Sørøst-Asia, og jeg er overbevist om at dette er begynnelsen på en sterk regional utrulling av dette varemerket,” legger han til.