Nytt om navn i Best Western Hotels Norway

Nytt om navn i Best Western Hotels Norway

Det siste året har hovedkontoret til Best Western Hotels Norway gjennomgått en omorganisering for å styrke fokuset på salg, markedsføring og kvalitet.

Maja Bertheussen (30) fikk i fjor stillingen som Markedssjef i Best Western Hotels Norway. Maja har vært Salgssjef for ferie/fritidsmarkedet i Best Western i 3 år, og har nå hovedansvaret for all sentral markedsføring av de norske Best Western hotellene.

Maja har en Bachelor of Business Administration fra Macquarie University i Sydney, Australia, og en Master of Commerce in Business fra samme universitet. Maja har lang og variert erfaring fra hotellbransjen i Norge og utlandet, bl.a. fra Dr. Holms Hotel på Geilo og Madinat Jumeirah Al Qasr Resort i Dubai.

Med full fokus på markedsføring vil Best Western Hotels Norway bli en synlig aktør innen mange medier, og dermed vil kjennskapen til merkevaren Best Western i Norge bli styrket.

Katrin Siebigteroth (29) ble i fjor ansatt som Kvalitetskontrollør og Opplæringskonsulent i Best Western Hotels Norway. Hun er sertifisert kvalitetskontrollør i Best Western International, og har ansvar for å gjennomføre de årlige kvalitetskontrollene på alle norske Best Western hoteller. I tillegg har hun ansvar for opplæring innen gjestebehandlingsprogrammet I Care, gjesteundersøkelsen Medallia I Care Reflections og bistår hotellene i miljøsertifiseringsprosessen.

Katrin er utdannet ”Hotelfachfrau” på Dorint Sporthotel Garmisch-Partenkirchen og Staatliche Berufsfachschule Garmisch-Partenkirchen i Tyskland. Hun flyttet til Norge i 2008, og har arbeidet på First Hotel Grims Grenka i Oslo og Thon Hotel Oslofjord i Sandvika.

Ved å ansette egen kvalitetskontrollør viser Best Western at man tar kvalitetsarbeidet på alvor, og vil med dette høyne kvalitets- og servicenivået på alle medlemshotellene i Norge.

Kirsti Vikan Kjøsnes (46) er ansatt som Salgssjef for Best Western Hotels Norway fra februar 2013. Kirsti vil ha hovedansvaret for salg mot forretningsmarkedet, kurs & konferanse og reisebyråmarkedet.

Kirsti er utdannet innen markedskommunikasjon fra Handelshøyskolen BI, University of Wyoming og Humboldt State University California i USA.  Hun har tidligere vært 8 år på Holmenkollen Park Hotell Rica, og har de seneste 15 årene jobbet med salg og markedsføring mot forretningsmarkedet bl.a. i Egmont Hjemmet Mortensen AS og Aller Media AS.

I og med ansettelsen av Kirsti Vikan Kjøsnes styrker Best Western Hotels Norway sitt salgsarbeid for kjeden i Norge, og vil med dette bidra til å gjøre Best Western til en ennå mer synlig og aktiv aktør i markedet.