Best Western åpner med stil i Phuket

Best Western åpner med stil i Phuket

Best Western International åpner snart et nytt hotell i Phuket- Thailand som har som målsetning å tilby sine gjester et elegant og stilig design.

Det nybygde BEST WESTERN Patong Beach, som åpner i oktober 2014, ligger nærme hjertet av Phukets turistgate og mindre en 1 kilometer fra Patong Beach med sine hvite strender, uttallige barer, restauranter og underholdning.

Gjestene kan se frem til et fullservice hotell med moderne fasiliteter plassert i et herlig tropisk  miljø.

Et utendørsbasseng med infinity pool med tilhørende bar gir gjestene en deilig avkobling og mulighet til å nyte solen. Den lyse og luftige restauranten ”Mana Restaurant” serverer lokale og internasjonale retter enten ute på terrassen eller innendørs i avkjølende temperatur.

BEST WESTERN Patong Beach har 224 moderne rom og suiter, alle utstyrt med LCD-TV, deilige senger, minibar og kaffekoker på rommet. Som med alle Best Western hoteller i hele verden, har dette hotellet også gratis trådløst internett på hele hotellet.

"BEST WESTERN Patong Beach er et utmerket eksempel på vår nye generasjon av hoteller i Asia” kommenterer Glenn de Souza, Vice president for International Operations i Asia og Midtøsten, Best Western. "Med sitt moderne design, stort utvalg av fasiliteter og Best Western sin gode service, kommer BEST WESTERN Patong Beach til å blåse nytt liv i mellomklassehotellene i Phuket, og jeg er fullt overbevist om at dette flotte hotellet blir ekstremt populært, og ser veldig fram mot å ønske våre første gjester velkommen når hotellet åpner sine dører i oktober", legger Glenn de Souza til.

BEST WESTERN Patong Beach blir vårt 13. hotell i Thailand og vårt tredje i Phuket. I Phuket har vi allerede BEST WESTERN PREMIER Bangtao Beach Resort & Spa samt BEST WESTERN Phuket Ocean Resort Phuket.

ABOUT BEST WESTERN INTERNATIONAL

Best Western International is 'THE WORLD'S LARGEST HOTEL CHAIN®', comprising more than 4,000* independently owned and operated hotels in 100* countries and territories worldwide. Offering three distinct brand levels - midscale BEST WESTERN, upscale BEST WESTERN PLUS and luxury BEST WESTERN PREMIER - the company is able to cater for the needs of any business or leisure traveler. Best Western first launched in Asia & the Middle East in 2001 and now covers 27* countries in the region. For hotel owners, Best Western offers a broad range of operational support, including sales, marketing and distribution, with online, mobile and social media booking capabilities. The award-winning Best Western Rewards® guest loyalty program also has 15 million members. For more information or to make a reservation, please visitwww.bestwesternasia.com.

*Numbers are approximate and can fluctuate.

Om Best Western Hotels Norway

Best Western Hotels Norway er en medlemskjede med 28 privateide Best Western hoteller over hele landet. Engasjert vertskap setter sitt personlige preg på hotellopplevelsen for gjestene våre! Samtidig har Best Western hotellene krav til felles kvalitetstandard som gjør at du som gjest vet hva du kan forvente og at det er samsvar mellom produkt og pris!