Best Western får nytt hotell i Malmö

Best Western får nytt hotell i Malmö

15. mars 2015 åpner BEST WESTERN Malmö Arena Hotel med 295 rom.

Hotellet, som ligger i Hyllie, en svært ekspansiv bydel i den sørvestlige delen av Malmö, er et full-service hotell som tilbyr konferanseavdeling for møter og arrangementer, treningsrom og badstue samt en restaurant og sportsbar.

Beliggenheten gjør hotellet lett tilgjengelig, både for gjester som ankommer med bil, og for de som ankommer med tog. Hotellet ligger bare 150 meter fra jernbanestasjonen Malmö Hyllie.

De 295 rommene er delt inn i seks kategorier, alle utstyrt med safe, hårføner og gratis Wifi.

- Jeg har tidligere erfaring med Best Western Hotels, og gitt utviklingen kjeden har gjennomgått de siste årene, og hva som vil skje i fremtiden, føles det som et opplagt valg av hotellkjede, sier Nina Ulvinen, daglig leder i Malmö Arena. Malmös utvikling betyr at vi med Best Western som merkevare vil være i stand til å få mange internasjonale gjester. Det er også utrolig spennende å være med på å åpne et nytt hotell, og jeg tror vår posisjon vil tiltrekke seg mange besøkende, både fritids- og forretningsreisende.

- Vi er svært glade for å ha blitt valgt igjen, sier Johan Kukacka, daglig leder i Best Western Hotels Sverige. Malmö er et spennende reisemål med en stor utvikling og det føles veldig bra å kunne tilby et helt nytt hotell med den klart beste beliggenheten i ekspansive Hyllie.

For ytterligere informasjon kontakt:

Johan Kukacka, daglig leder
Best Western Hotels
Telefon: +46 735-14 39 00
Email: johan.kukacka@bestwestern.se

Nina Ulvinen, daglig leder
BEST WESTERN Malmö Arena Hotel
Telefon: +46 70-666 64 07
Email: nina.ulvinen@masterjohan.se

Best Western Hotels er Sveriges største hotellkjede med 82 hoteller på 59 steder i Sverige, fra Gällivare i nord til Trelleborg i sør. Hotellene er privateide og har derfor en unik personlig touch. I Sverige er alle hotellene røykfrie og tilbyr gratis Internett. Totalt er det over 4000 Best Western hoteller i ca 100 land, inkludert mer enn 150 i Norden, noe som gjør hotellkjeden til verdens største.

Om Best Western Hotels Norway

Best Western Hotels Norway er en medlemskjede med 27 privateide Best Western hoteller over hele landet. Engasjert vertskap setter sitt personlige preg på hotellopplevelsen for gjestene våre! Samtidig har Best Western hotellene krav til felles kvalitetstandard som gjør at du som gjest vet hva du kan forvente og at det er samsvar mellom produkt og pris!

Best Western International, Inc., er verdens største hotellkjede med over 4 000 privateide og -drevne hoteller i over 100 land. Best Western skiller seg fra tradisjonelle franchise kjeder fordi den drives på non-profit basis. Best Western er derfor den eneste hotellkjeden som lar sine medlemshoteller beholde sin individualitet og sitt særpreg, og som samtidige tilbyr hotellene alle de tjenester som kun en internasjonal full-service hotellkjede kan; et globalt reservasjonssystem som er integrert helt ned på hotellnivå, markedsføring og salg, innkjøp, opplæring, kvalitetssikring og branding.