Best Western Hotels Norway har samlet sine kurs- og konferanse hoteller under Best Meeting!

I de siste årene har Best Western Hotels Norway fått flere store kurs- og konferanse hoteller inn i kjeden. Som et resultat av dette ønsker Best Western å tilby Best Meeting - unike møteplasser i Norge. Best Meeting er en sammenslutning av hoteller i Best Western som har kurs- og konferansefasiliteter, og som ønsker å satse på dette markedet. Felles for alle disse hotellene er at de følger en felles standarder man er blitt enige om. Alle hotellene er unike med sine egne særpreg, men man skal alltid kunne forvente at de felles standardene er de samme. Best Meeting er et utrykk som angir tonen for vår ambisjon når du velger å legge et møte eller en konferanse hos oss.

Felles standarder for hotellene som er med i Best Meeting:

•Minimumskapasitet på 20 personer i helpensjon – en god matopplevelse er en viktig del av møtet

•Isvann/kaffe/te hele dagen, internett tilgang, standard utstyr og personlig oppfølger av møtene før, under og etter

•Alle hotellene tilbyr en variert aktivitetsmeny utenom konferansen

•Teknisk utstyr

Pr i dag har vi 15 hoteller som er med i Best Meeting, fra Alta i nord til Halden i sør.

“De fleste hoteller tilbyr gode møterom med moderne teknisk utstyr.” sier Hege Ramm, CEO, Best Western Hotels Norway. ”Det er rammen og opplevelsen rundt det faglige innholdet som ofte løfter et møte fra å være godt til å bli eksepsjonelt! Og det er akkurat dette våre Best Meeting-hoteller ønsker å formidle.”

Om Best Western Hotels Norway
Best Western Hotels Norway er en medlemskjede med 28 privateide Best Western hoteller over hele landet. Engasjert vertskap setter sitt personlige preg på hotellopplevelsen for gjestene våre! Samtidig har Best Western hotellene krav til felles kvalitetstandard som gjør at du som gjest vet hva du kan forvente og at det er samsvar mellom produkt og pris!

Best Western International, Inc., er verdens største hotellkjede med over 4 000 privateide og -drevne hoteller i over 90 land. Best Western skiller seg fra tradisjonelle franchise kjeder fordi den drives på non-profit basis. Best Western er derfor den eneste hotellkjeden som lar sine medlemshoteller beholde sin individualitet og sitt særpreg, og som samtidige tilbyr hotellene alle de tjenester som kun en internasjonal full- service hotellkjede kan; et globalt reservasjonssystem som er integrert helt ned på hotellnivå, markedsføring og salg, innkjøp, opplæring