Luksuriøst Jazz - og spahotell er åpnet i Luleå

Luksuriøst Jazz - og spahotell er åpnet i Luleå

1.august 2014 åpnet musikk – og design hotellet BEST WESTERN PREMIER Hotell Savoy dørene, og hotellet har allerede blitt et populært sted for Luleås innbyggere.

BEST WESTERN PREMIER Hotell Savoy i Luleå er et fullservice hotell av høyeste kvalitet med moderne design. Hotellet tilbyr 76 stilig dekorerte rom og 20 flotte suiter.

Luleås innbyggere har allerede oppdaget cocktailbaren, som ikke bare tilbyr et bredt utvalg av cocktailer, men også flott musikk fremført av forskjellige jazzmusikere.

Andre fasiliteter som tilbys av hotellet er lobbybaren hvor du kan nyte både lunsj og middag. Man kan også drikke afternoon tea i salongen eller beundre kokkens arbeid på nært hold ved "kokkens bord". I tillegg er hotellet utstyrt med møterom og Luleå største spa med alle typer behandlinger. Hotellets gym kan selvfølgelig brukes gratis av hotellets gjester.

”Vi er veldig glade for nok en gang å være på plass i Luleå og kunne tilby våre gjester noe spesielt”, sier Johan Kukacka, daglig leder i Best Western Hotels Sverige.

• BEST WESTERN PREMIER er navnet på kjedens mest eksklusive hoteller når det gjelder design, arkitektur, beliggenhet og service. Alle BEST WESTERN PREMIER hoteller er spesielt utvalgt for å berike gjestenes reiseopplevelse.

Best Western Hotels er Sveriges største hotellkjede med 82 hoteller på 59 steder i Sverige, fra Gällivare i nord til Trelleborg i sør. Hotellene er privateide og har derfor en unik personlig touch. I Sverige er alle hotellene røykfrie og tilbyr gratis Internett. Totalt er det over 4000 Best Western hoteller i ca 100 land, inkludert mer enn 150 i Norden, noe som gjør hotellkjeden til verdens største.

Om Best Western Hotels Norway

Best Western Hotels Norway er en medlemskjede med 28 privateide Best Western hoteller over hele landet. Engasjert vertskap setter sitt personlige preg på hotellopplevelsen for gjestene våre! Samtidig har Best Western hotellene krav til felles kvalitetstandard som gjør at du som gjest vet hva du kan forvente og at det er samsvar mellom produkt og pris!