Johan Michelson er ansatt som ny konsernsjef for BWH Hotel Group i Skandinavia.

Ny konsernsjef for BWH Hotel Group i Skandinavia

Johan Michelson er ansatt som ny konsernsjef for BWH Hotel Group i Skandinavia. Han etterfølger Johan Kukacka, som etter 17 år som konsernsjef nå skal fokusere på hotelloperatøren Sleepingfox Hotel Group, der han er deleier.

Johan Michelson er ansvarlig for Sverige og visekonsernsjef i BWH Hotel Group, og han kom til kjeden i 2016 etter å ha hatt ledende roller i blant annet Scandic og Hilton.

- Styret og jeg vil takke Johan Kukacka for hans engasjement og fantastiske resultater, sier Reshi Chibba, Styrets leder for BWH Hotel Group. Under Johans ledelse har kjeden hatt en svært positiv utvikling, og vi har gått fra 32 til 160 hoteller. Det er samtidig svært positivt at Johan Michelson overtar som konsernsjef. Han kjenner kjeden godt, og i sin tid som visekonsernsjef har han vist at han er den riktige personen for å ta oss inn i fremtiden.

Johan Michelson starter som konsernsjef 15. september.

For mer informasjon vennligst kontakt

Johan Michelson, visekonsernsjef
BWH Hotel Group
Email: johan.michelson@bwhhotelgroup.se

Reshi Chibba, Styrets leder
BWHHotel Group
Telefon: +46 70 880 23 73
Email: reshi.chibba@timehotel.se

BWH Hotel Group

BWH Hotel Group er en global hotellkjede bestående av tre hotellgrupper, Best Western Hotels & Resorts, WorldHotels og SureStay Hotel Group. Til sammen tilbyr de over 4 700 hoteller i mer enn 100 land over hele verden. I Skandinavia finnes det 160 hoteller på over 100 ulike destinasjoner. For å imøtekomme både gjester og potensielle hotelleiere, tilbyr gruppen totalt 17 forskjellige varemerker i alle segmenter fra budsjett til premium. BWH Hotel Group er den største, uavhengige hotellgruppen i Skandinavia hvor hotellene eies og drives av lokale entreprenører.