Nytt medlemshotell for Best Western på Sør- Vestlandet

Nytt medlemshotell for Best Western på Sør- Vestlandet

Oslo (11.november 2013)- Det er en stor glede å ønske ærverdige BEST WESTERN Sauda Fjordhotell velkommen i kjeden.

Best Western Sauda Fjordhotell ble åpnet av Stavanger turistforening i 1914, og er et av landets vakre trehoteller. Hotellet ligger vakkert til ved Saudafjorden, og er nyoppusset i en klassisk stil. Gjestene får enten fjordutsikt eller fjellutsikt fra hotellets 35 rom. Andre fasiliteter på hotellet inkluderer 2 møterom med møteromskapasitet på 100 personer og 1 grupperom. Kjøkkenet vil fokusere på kortreist hjemmelaget mat. I tillegg har trådløst internett blitt installert på hele hotellet og rommene har bl.a fått nye 42 tommers LD TV. Hotellet drives og eies av Jens Brokmann, som sammen med sin samboer Petra Wieth også er eiere og drivere av BEST WESTERN Raftevolds Hotel i Hornindal. Hotellet tilbyr gratis shuttle til Sauda sentrum som ligger 3 kilometer unna. Sauda Golfbane og Sauda Skisenter ligger i nærheten. Sauda ligger ca 2 timer med båt fra Stavanger og 1,5 timer fra Haugesund, 3 timer fra Bergen og 5 timer fra Oslo.

”Jeg har valgt Best Western framfor andre hotellkjeder fordi jeg har gode erfaringer fra flere hoteller innen kjeden fra før. Ikke minst er nettverket over hele verden attraktivt og det som gjør Best Western unik og enestående,” sier Jens Brokmann, direktør. ”Best Western Sauda Fjordhotell er virkelig et av de klassiske trehotellene, og Jens Brokmann har gjort underverker med hotellet i løpet av meget kort tid. Hotellet og destinasjonen blir et verdifullt tilskudd i kjedens portefølje, og blir viktig både på turoperatør- og forretningsmarkedet,” sier Hege Ramm, CEO i Best Western Hotels Norway.

Kontakt informasjon:

Jens Brokmann – Direktør, Best Western Sauda Fjordhotell
Telefon: 919 98 610, e-mail: jens@saudafjord.no

Hege Ramm – CEO, Best Western Hotels Norway
Telefon: 920 23 490, e-mail: hege.ramm@bestwestern.no

Om Best Western Hotels Norway

Best Western Hotels Norway er en medlemskjede med 28 privateide Best Western hoteller over hele landet. Engasjert vertskap setter sitt personlige preg på hotellopplevelsen for gjestene våre! Samtidig har Best Western hotellene krav til felles kvalitetstandard som gjør at du som gjest vet hva du kan forvente og at det er samsvar mellom produkt og pris!