Ole Bul Hotel & Apartments

Ole Bull Hotel & Apartments i ny drakt etter totalrenovering

Etter en omfattende renovering står Ole Bull Hotel & Apartments i Bergen klar til å ta imot gjester under et nytt varemerke; BW Signature Collection. Hotellet er fornyet fra topp til tå, inkludert alle gjesterom, takterrasse med servering og andre fellesarealer.

Ole Bull Hotel & Apartrments tilbyr en opplevelse der gjestene kan nyte Bergens beste utsikt fra takterrassen med uteservering. I tillegg til fullt utstyrte hotelleiligheter med kjøkken og Norges største humorarena – alt under samme tak.

Hotellsjef Birte Iversen ser frem til å ønske gjestene velkommen til en ny opplevelse.

"Den omfattende renoveringen av Ole Bull Hotel & Apartments og vår inntreden i BW Signature Collection markerer en ny start for vår virksomhet. Disse endringene reflekterer vårt engasjement for service og kvalitet, og vi er overbevist om at det vil styrke Ole Bull Hotels posisjon i Bergen.”

Hotellet er oppkalt etter den berømte komponisten Ole Bull, og dette reflekteres også i hotellets korridorer der 2x3 meter store Mural Art-kunstverk av den anerkjente kunstneren Slava Nemes pryder veggene. Maleriene tar inspirasjon fra hotellets musikalske arv, men reflekterer samtidig nåtiden.

"Johan Michelson, administrerende direktør for BWH Hotels Scandinavia, er spent på å se det endelige resultatet.

"Med hotellets sentrale beliggenhet og oppgraderte standard, er jeg overbevist om at Ole Bull vil seile opp som en favoritt blant hotellene i Bergen. Jeg ser selv frem til å sitte på takterrassen og se ut over byens beste utsikt med noe kaldt i glasset.”

Johan Michelson, VD BWH Hotels
E-post johan.michelson@bwhhotelgroup.se

Birte Iversen, Hotelldirektör Ole Bull Hotel & Apartments Bergen
E-post: birte@olebullhotel.no

BWH Hotels

BWH Hotels er en global hotellkjede bestående av tre hotellgrupper, Best Western Hotels & Resorts, WorldHotels og SureStay Hotel Group. Til sammen tilbyr de over 4 700 hoteller i mer enn 100 land over hele verden. I Skandinavia finnes det 191 hoteller på over 100 ulike destinasjoner. For å imøtekomme både gjester og potensielle hotelleiere, tilbyr gruppen totalt 17 forskjellige varemerker i alle segmenter fra budsjett til premium. BWH Hotels er den største, uavhengige hotellgruppen i Skandinavia hvor hotellene eies og drives av lokale entreprenører.