Ny økonomidirektør i Bilia Personbil AS

Ny økonomidirektør i Bilia Personbil.

Hilde Gjelsvik (47) er ny økonomidirektør i Bilia Personbil AS.

Hilde har mer enn 20 års bransjeerfaring fra Møller Mobility Group. Hun har vært økonomiansvarlig for forhandlervirksomheten ved Møller Bil Ensjø, og deretter for den norske bilimportvirksomheten i Møller Mobility Group, Harald A. Møller AS. Sist hadde hun stillingen som avdelingsleder for forretningsutvikling i samme selskap.

I Bilia vil Hilde få hovedansvar for økonomi og regnskap, samt inngå i ledergruppen.

- Bilbransjen er en spennende bransje å jobbe i, ikke minst nå som vi står overfor store strukturelle endringer. Bilia er et solid selskap med godt omdømme og det har vært en glede å bli en del av teamet i Bilia. Jeg ser frem til å kunne bidra med å utvikle selskapet ytterligere i en spennende og krevende fremtid sammen med mange dyktige kollegaer.

Vi har 25 lokasjoner i Oslo, Akershus, Buskerud, Hedmark, Oppland, Telemark, Vestfold og Trøndelag. Vår visjon er at Bilia skal være bransjens beste servicebedrift, og vi har ca. 1.100 medarbeidere som hver dag etterstreber å skape en positiv opplevelse for alle som er i kontakt med oss. I 2017 ble omsetningen for Bilia i Norge i overkant av 7 mrd NOK.

Hilde Gjelsvik

Økonomidirektør +47 53025171