Biltema lanserer «Kjøp&Hent»

Varehuskjeden fortsetter sin digitale utvikling, og lanserer nå tjenesten Kjøp&Hent i utvalgte varehus i Norden. Dette skjer samtidig som internett fyller 50 år. I Norge er Biltema på Jessheim først ute, og garanterer at varene er klare for henting innen 2 timer.

Etter en vellykket lansering av ny nettside våren 2018, og deretter lanseringen av «Mitt Biltema» tidligere i år, fortsetter Biltema å utvide og utvikle sin tilstedeværelse på nett. Målet er å møte kundenes behov og forventinger, for å gi kunden en enda bedre er å gi kunden en enda bedre handleopplevelse.

Varehussjef på Jessheim, Annie Grodås syns det er spennende å være først ute med konseptet Kjøp&Hent.

Fakta: Biltema lanserte Kjøp&Hent på fire pilotvarehus den 30 oktober 2019:

Jessheim, Norge

Gøteborg (Sisjön), Sverige

Helsinki, Finland

Esbjerg, Denmark

«Kjøp&Hent» skal være i alle varehus innen utgangen av 2020.

Kategorier

I over 50 år har vi utfordret markedet og presset priser på reservedeler, tilbehør og verktøy. Biltemas grunnvisjon -  å skape en rikere fritid for kundene våre med gode produkter til riktig pris. Med over 19 000 artikler innenfor åtte produktområder har vi i dag et av landets bredeste vareutvalg. Norge har i dag 65 varehus fra Kristiansand i sør til Alta i nord.

Laila Solberg

Pressekontakt 47333164

Biltema

Biltema - hele familiens varehus, består i dag over 68 varehus i Norge, tilbyr et bredt spekter av sykler og sykkeltilbehør, data- og mobiltelefontilbehør, maling, byggevarer, verktøy, husholdningsartikler og det du måtte trenge i hverdagen av fritidsprodukter. Alt til fornuftige priser med høy funksjonell verdi. Mange av varehusene inneholder dessuten caféer for å skape en enda bedre handleopplevelse. Biltema har utviklet seg til å bli hele familiens varehus, med mottoet "Hvorfor betale mer?"