I dag kommer den nye Biltemakatalogen!

I dag kommer den nye Biltemakatalogen!

Den store biltemakatalogen er på hele 700 sider og er full av inspirasjon og ideer til gjør-det-selv prosjekter, i tillegg til 900 produktnyheter for hele familien. Her finner man alt fra bil og byggevarer til hjem-og fritidsprodukter.

Med katalogen ønsker Biltema å bidra til flere DIY-ideer, mer inspirasjon og et stort utvalg med hele 19 000 produkter til rimelige priser. De siste årene har Biltema utvidet sortimentet innen blant annet hjem, fritid, bygg og VVS.

Monica Videm, Markedsansvarlig i Biltema forteller at sortimentet er i stadig utvikling og at målet er å tilby et stort utvalg produkter til en lav pris. Blant de tusenvis av produktene i katalogen har flere produktnyheter kommet med.

-Vi har en rekke nyheter innenfor alle kategorier. Noen av de mest spennende nyhetene i den nye katalogen er terrassegulv av kompositt, baderomsinnredning, fritids-og arbeidsklær, samtidig utvide vi også MultiX-serien med mindre maskiner på 10,5 V. Nyheter innen sykkel og sykkeltilbehør er også en viktig del av katalogen og satsningsområde for Biltema fremover. I tillegg har vi flere testede produkter som har gjort det bra i produkttester, som for eksempel vår barnehjelm som ble kåret best i test, i tillegg til verktøy med 5 og 10 års garanti, sier Videm.

Mer bærekraftige valg i fokus

Tidligere i sommer publiserte Biltema en bærekraftrapport, og som en del av denne strategien er det nå flere bærekraftige og miljøvennlige produkter blant de flere tusen nyhetene i den nye katalogen. I tillegg er det økt fokus på miljøvennlig emballasje, der det benyttes resirkulerte materialer og naturlige fibre. Papiret som brukes i selve katalogen kommer også fra bærekraftig skogbruk.

Biltemakatalogen blir distribuert til en million husholdninger i Norge to ganger i året. Den nyeste katalogen, utgave 146, inneholder mer enn 900 produktnyheter i selskapets stadig voksende produktsortiment. Hvis du har reservert deg mot adressert reklame, så kan du hente den nye katalogen i hvilket som helst Biltema-varehus, bla i den digitale versjonen på vår nettside eller bestille katalogen hjem, helt kostnadsfritt ved hjelp av bestillingsskjemaet på biltema.no

Monica Videm

Pressekontakt Markeds- og kommunikasjonsansvarlig 92 44 14 14