Ankelkjeder - ​Sommerens must-have!

Vi smykker oss gjerne med ringer, øredobber, armbånd og halssmykker. Men nå er det ankelkjedets tur til å skinne. Hos Bjørklund finner du sommerens must-haves, og vi har flere ulike ankelkjeder i sølv med forskjellige symboler. Hva er vel finere enn solbrune ankler med vakre lenker i sølv?

Ankelkjeder, eller fotlenker som det også kalles, gjør seg ekstra godt på sommeren da man gjerne går i kortere bukser, shortser skjørt og kjoler. Da kommer ofte anklene til syne, og til noen lette sandaler eller sommersko er det fint med noen lenker rundt anklene som bidrar til en flott sommer-look.

Hos Bjørklund finner du et utvalg fra 198 kr – 298 kr. Alt ifra den helt enkle typen uten noe anheng, til lenker med evighetssymbol, stener, piler og perler. Det aller fineste er gjerne når flere kombineres, da disse går veldig fint sammen. På noen av ankelkjedene kan man selv justere hvor stramt eller løst de skal sitte, og da kan man fint plassere disse i ulike nivåer, og gjerne på begge anklene.

Dette tilbehøret er sommerens store must-have! Se hele utvalget her.

• musthave
  • ankel lenke