Danske designsmykker med vakre detaljer!

Blossom Copenhagen er håndlagde sølvsmykker til kvinner, inspirert av naturens former med en romantisk og feminin touch. Det passer godt med denne sesongens trender hvor vi ser mye organiske former som fjær og blader. Her har Blossom Copenhagen mye fint å by på. Som for eksempel disse øredobbene inspirert av blader.

Danskene er historisk sett kjent for sine dyktige designere, og en av de er Christina Elbro Lihn. Hun er kvinnen bak de romantiske smykkene.
«Jeg er en ekte romantiker, jeg designer smykker for kvinner som elsker en feminin touch. Mitt yndlingssymbol er hjertet, et symbol som hele kolleksjonen har sitt utspring fra», sier Christina Elbro Lihn. Hovedkolleksjonen er delt inn i flere mindre kolleksjoner, som hver og en forteller en egen historie. Samtidig som de alle har en slags fellesnevner som gjør at smykkene kan brukes sammen som et sett, på tvers av de ulike kolleksjonene.
«Vi ser at smykkene passer like godt uavhengig av alder. De som kjøper Blossom Copenhagen er gjerne ute etter noe spesielt. Smykkene er røffe og romantisk på samme tid. De har spennende, små detaljer slik at man stadig oppdager noe nytt» forteller butikkleder Anne Marthe Hagen på Bjørklund Mølla

Våre bestselgere er disse nette armbåndene med hjerter ( fra 375,- ). De kommer i gullforgylt sølv og i sølv. En flott gaveidé til noen du er glad i, eller et nydelig smykke til deg selv. Armbåndene er fine alene, eller til å mikse og matche med de andre smykkene dine. Ellers er også dette vakre hjertesmykket en klar favoritt. Den fanger på mange måter hele essensen av kolleksjonen med de romantiske ornamentene.

Alle produktene fra Blossom Copenhagen er håndlaget ved hjelp av tradisjonelle gullsmedteknikker. Sluttresultatet er tydelig i det organiske og personlige uttrykket.

Den danske designeren ønsker at hver og en kvinne skal føle seg vakker og selvtilfreds når hun har på seg smykker fra Blossom Copenhagen. «Vis din kjærlighet og la den blomstre» er Christina Elbro Lihn sine konkluderende ord.

• romantisk
  • organiske former
  • kjede
  • øredobber
  • gullsmed
  • omsorg
  • hjerte
  • kjærlighet
  • vakre smykker
  • blossom copenhagen
  • copenhagen
  • dansk design

Noen av merkene du finner i våre butikker er: Blossom Copenhagen, ByBiehl, Dima, Frost, A&C, Magi, Felix og Duette.