DRÅPE, INSPIRED BY INDIA

For vintersesongen 2014/2015 er vi stolte av å presentere en Limited Edition kolleksjon av smykker inspirert av den fantastiske naturen, atmosfæren samt farger i India.

Dråpes kampanjebilder er tatt nettopp i India, sør i Kerala.

Med Indias kvinner i tankene og deres fantastiske sariers, har vi laget en kolleksjon med touch av India som passer dagens mote. Smykkene er i gull- eller stål- farge, med glitrende steiner eller nøytrale perler og kuler. Smykkene er laget for å passe alle de som ønsker å skape en fantastisk look.

Når du kjøper et smykke fra Dråpe er du også med på å gi rent drikkevann til barn i India

Rent vann forandrer alt. Det påvirker helse, utdanning, arbeid og samfunnsutvikling.

I samarbeid med Unicef skal Dråpe være med i kampen om å gi tilgang til rent vann til barn i India. India har en befolkning på 1.2 milliarder mennesker, hvor av 40% er barn under 18 år. Årlig dør det ca 1.7 millioner barn under fem år i India. Utilstrekkelig tilgang til rent vann og gode sanitære forhold, kombinert med dårlig praksis vedr. hygiene, gjør at barn blir alvorlig syke eller dør daglig.

UNICEFs WASH-program inkluderer målrettet arbeid for å redusere dødelighet og sykdom knyttet til vann, sanitær og hygiene i nært samarbeid med myndighetene, partnere og lokalsamfunn.

Når Dråpe støtter WASH i INDIA går midlene til prosjekter som rensing av vann, hygieneprogrammer og samarbeid med myndigheter om gode, langsiktige løsninger på området.

Dråpe - en stolt støttespiller i kampen for rent drikkevann.

Dråpe for vann, vann for verden!

• Design

• tilbehør
  • mote
  • limited edition
  • india
  • charms
  • Bjørklund
  • armbånd
  • Dråpe
  • gull

Om Dråpe

«Dråpe, just lovely» er en lekker smykke-kolleksjon som bygger på det naturen har å by på. Inspirasjon har vi hentet fra de dypeste hav, høyeste fjell og verdens pulserende metropoler. Dråpe kolleksjonen vil alltid ha innovative innslag og være i konstant forandring, men vil alltid beholde sitt særpreg.

Bjørklund med sine 75 butikker er  Norges største kombinasjonskjede innenfor klokker og smykker. Gjennom 21 år har vi i Bjørklundkjeden hatt et mål om å være den mest forbrukervennlige, mest troverdige og mest tilgjengelige smykke- og klokkekjeden i Norge. Vi skal være for folk flest og har derfor et stort utvalg av kjente merkevarer innenfor klokker og smykker til gode priser.