Frost - Smykker i stilrent design

Inspirasjonen bak FROST kolleksjonen er det nordiske kalde klimaet; hvitt, vakkert og naturlig. Frostens egenskap fortryller naturen og stopper tiden slik at det vakre forblir vakkert. Dette speiles i smykkene som har et minimalistisk og rent design. FROST som merkevare ble etablert høsten 2013, etter et ønske om å kunne tilby rene og enkle smykker til en god pris. Kolleksjonen er til enhver tid nøye satt sammen, og er dermed alltid like aktuell.

Nye tilskudd skjer som regel i høst- og sommersesongen hvert år, og gjør at det stadig vekk er nye smykker som får ta del i FROST-familien.

Utvalget er stort, og strekker seg fra ørepynt og halssmykker til armbånd og ringer. Flere av smykkene kommer i serier, og ellers er de like fine å kombinere på tvers av ulike design. Kolleksjonen er sammensatt av smykker i ulike geometriske former og symboler. Samtidig som smykkene er trendy og følger motebildet, evner de også å være tidløse. Slik som dette armbåndet som er raffinert og moteriktig. Dette kommer også i rosé- og sølvfarget.

Sirkler og medaljonger har den siste tiden vist seg å være svært populært, og FROST tilbyr dermed en rekke flotte smykker som følger denne trenden. Her finnes både øredobber, halssmykker og armbånd med sirkler. Øreringer har også hatt en stor blomstring den siste tiden, og FROST har et flott utvalg av nydelige øreringer i ulike størrelser og tykkelser. En av våre bestselgere er disse øreringene i rosé. De kommer også i gull- og sølvfarget.

«Jeg er veldig fornøyd med smykkene fra Frost. Jeg opplever et godt utvalg, og fint, enkelt og elegant design. Og det passer både til hverdag og festligheter» – Marte Nymo Østgaard, influencer.

Alle smykkene fra FROST er laget av rustfritt stål. Materialets hardhet bevarer og beskytter smykkenes form. Dette er dermed et godt egnet materiale for smykker, i tillegg til at prisen på smykkene er svært god. Prisene strekker seg fra 99 kr og opptil omtrent 598 kr. Her får man mye for pengene, da både kvalitet og design settes høyt av utviklerne bak FROST. Flere av smykkene er også flotte å gravere, da de har glatte flater. Gravering gir et personlig og unikt preg, og mulighetene er mange.

Da smykkene passer til de aller fleste, når de også ut til en bred målgruppe. Det enkle og stilfulle er noe som ofte faller i smak, og som gjør at FROST har blitt et godt likt merke. Med nyheter like rundt hjørnet, og en kolleksjon det satses stort på, går vi spennende tider i møte.

• ringer
  • anheng
  • halskjede
  • øredobber
  • minimalisme
  • stål
  • preserved beauty
  • frost
  • rent
  • kaldt
  • frosten
  • nordisk

Noen av merkene du finner i våre butikker er: Blossom Copenhagen, ByBiehl, Dima, Frost, Arts & Crafts, iDeal of Sweden, Magi, Felix og Duette.