HELE KNÆR, HELE SOMMEREN - NYE KNEBESKYTTERE FRA BLÅKLÄDER

HELE KNÆR, HELE SOMMEREN - NYE KNEBESKYTTERE FRA BLÅKLÄDER

Mange håndverkere foretrekker naturlig nok å bruke shorts på varmere dager. Knærne blir da ekstra utsatt når knestående arbeid kreves. Blåkläders siste nyhet er elastiske og funksjonelle knebeskyttelseslommer i CORDURA®-stretch, spesielt tatt frem med hensyn til shortssesongen som vi nå går inn i.

Håndverksyrket krever at man jobber i mange ubehagelige og vonde arbeidsstillinger. Blåkläder ønsker å levere nytenkende og funksjonelle produkter som kan bidra til en mer behagelig og effektiv arbeidsdag. Akkurat som disse knebeskyttelseslommene i CORDURA®-stretch, som skal forhindre såre og vonde knær under shortssesongen.

Blåkläders nye knebeskyttelse i CORDURA®-stretch er designet som en tube. Tuben tres enkelt på og av knærne når det trengs. Produktet er inspirert av idrettens knebeskyttere i stretch, og har samme smidige design, letthet og bevegelsesfrihet. I tillegg har vi lagt til ekstrem slitestyrke og kvalitet. Lommen bak har luftig mesh for ekstra ventilasjon, og takket være et elastisk materiale sitter den som støpt over knærne. Knebeskyttelseslommen kan også reguleres i overkant med borrelås, slik at de får optimal passform.

Blåkläders nye knebeskyttelseslommer passer til og er sertifisert med kneputemodellene 4027 og 4057. Lommene kommer i tre ulike størrelser, og kan fås kjøpt hos Blåkläder-forhandlere.

Veiledende pris er 249,- eks. mva.

Robert Mørch

Salgssjef Blåkläder Norge 90103739

Blåkläder utvikler, produserer og selger arbeidstøy, hansker og sko.

Blåkläder utvikler, produserer og selger arbeidstøy, hansker og sko til fagfolk med høye krav til kvalitet, funksjonalitet og design. Produkter selges på et internasjonalt marked via forhandlere eller via direkte avtaler med store selskaper. Hovedkontor og produktutvikling ligger i Svenljunga.

HISTORIE
1895 ble Aug. P. Horn etablert i Kristiania som manufakturforretning med lokaler i Karl Johansgate og etter få år ble det også opprettet eget engros firma, samt konfeksjonsfabrikk for arbeidsklær. I 1995 feiret Aug. P. Horn sitt 100 års jubileum under navnet Horn Yrkesklær AS, i 1996 flyttet selskapet til Jeløya på Moss og etter 15 år der er de nå å finne i nye og moderne lokaler på Solgaard Skog i Moss. Siden januar 1999 inngår vi i Blåkläder konsernet og den første mars 2001 skiftet vi navn fra Horn Yrkesklær AS til Blåkläder AS.

VISJON
Blåkläder skal være en ledende leverandør av arbeidsklær, arbeidshansker og arbeidssko for kunder som har høye krav på funksjon, kvalitet og design på alle markeder der vi er aktive.

Blåkläder AS
Solgaard Skog 110