DEN TØFFESTE KATALOGEN PÅ MARKEDET

DEN TØFFESTE KATALOGEN PÅ MARKEDET

Blåkläders nye tøffe katalog er her!

I katalogen presenteres hele 179 produktnyheter i tillegg til en rekke oppdaterte klassikere. Fellesnevnerne for alle produktene er Blåkläders unike og ufravikelige krav om funksjon, slitestyrke, design og god passform. Årets forsidebilde prydes av hardtarbeidende personer i deres faktiske arbeidssituasjoner.

Katalogen trykkes i nærmere 100 000 eksemplarer, på 9 ulike språk og distribueres i hele 18 land. Vi er stolte over av å kunne presentere et av markedets bredeste sortiment av arbeidsklær som består av 12 000 artikler fordelt på 650 modeller i 200 ulike materialer og 125 farger.

En etterlengtet nyhetssatsing er økt fokus på arbeidsklær for damer. Vi ønsker at alle firmaer skal kunne tilby produkter som gjør arbeidsdagen til damer sikrere, enklere og mer behagelig. Menn og kvinner bør ha lik tilgang på gode og funksjonelle arbeidsklær.

I årets katalog er vi også stolte av å kunne presentere en utvidet sko- og sålekolleksjon. Valg av rett fottøy og bruk av riktig såle, er viktig for optimal komfort gjennom en lang arbeidsdag.

Katalogen kan bestilles direkte via blaklader.com og finnes i løpet av kort tid hos Blåkläders forhandlere rundt omkring i landet. For dere som ønsker tilgang til katalogen digitalt, kommer den også på Blåkläders hjemmeside, samt på Facebook.

Blåkläder strever alltid etter å leve opp til brukernes krav om høyteknologiske løsninger, pålitelig produksjon, smart logistikk og effektiv distribusjon. Vår visjon bygger på: rett kledd, trygg og stilig – innefra og ut.

Blåkläder utvikler, produserer og selger arbeidstøy, hansker og sko til fagfolk med høye krav til kvalitet, funksjonalitet og design. Våre produkter selges på et internasjonalt marked via forhandlere eller via direkte avtaler med store selskaper. Blåkläder, som har sitt hovedkvarter og sentrallager Svenljunga i Sverige, er representert i 18 land.

Les mer på www.blaklader.com

Blåkläder utvikler, produserer og selger arbeidstøy, hansker og sko.

Blåkläder utvikler, produserer og selger arbeidstøy, hansker og sko til fagfolk med høye krav til kvalitet, funksjonalitet og design. Produkter selges på et internasjonalt marked via forhandlere eller via direkte avtaler med store selskaper. Hovedkontor og produktutvikling ligger i Svenljunga.

HISTORIE
1895 ble Aug. P. Horn etablert i Kristiania som manufakturforretning med lokaler i Karl Johansgate og etter få år ble det også opprettet eget engros firma, samt konfeksjonsfabrikk for arbeidsklær. I 1995 feiret Aug. P. Horn sitt 100 års jubileum under navnet Horn Yrkesklær AS, i 1996 flyttet selskapet til Jeløya på Moss og etter 15 år der er de nå å finne i nye og moderne lokaler på Solgaard Skog i Moss. Siden januar 1999 inngår vi i Blåkläder konsernet og den første mars 2001 skiftet vi navn fra Horn Yrkesklær AS til Blåkläder AS.

VISJON
Blåkläder skal være en ledende leverandør av arbeidsklær, arbeidshansker og arbeidssko for kunder som har høye krav på funksjon, kvalitet og design på alle markeder der vi er aktive.

Blåkläder AS
Solgaard Skog 110