IN FLAMES OG BLÅLÄDER LAGER DOKUMENTAR

IN FLAMES OG BLÅLÄDER LAGER DOKUMENTAR

dokumentaren «Build it up, tear it down» som har premiere på Blåkläders hjemmeside samtidig som In Flames Sverigeturne starter, får vi følge scenemedarbeiderne bak kulissene på tre av sommerens turnestopp. Dokumentaren byr på live musikk, eksklusive intervjuer, hengivende fans og en god dose hardrock.

Den virkelig In Flames hardcore fansen gis muligheten til å ta se dokumentarens siste del før alle ved å registrere seg på Blåkläders hjemmeside.

Som en del av lanseringen kommer Blåkläder til å slippe en unik limited edition kolleksjon i samarbeid med In Flames. Signaturplagget er en helt ny stretchbukse i denim som produseres og nummereres i kun 666 eksemplarer. In Flames scenearbeiderne har under sommerens turne testet buksen og er veldig fornøyd med buksens slitestyrke, fantastiske passform og komfort.

Kolleksjonen vil selges online i en begrenset tid. Standardplagget i kolleksjonen vil finnes i butikk våren 2016.

«Oppmerksomheten er sjeldent stilt mot scenearbeiderne og deres tøffe arbeid bak scenen, og da føles det ekstra gøy gjennom dokumentaren å vise alle personene og presentere deres historie i bransjen. Som på mange andre arbeidsplasser hadde det endelige produkt vært umulig å gjennomføre hvis det ikke hadde vært for hardt arbeidende folk i kulissene.»
Robert Mørch, salgssjef Blåkläder

Første del ligger ute på www.blaklader.no nå!

Følg med neste uke på vår Facebook side for en unik mulighet til å vinne gratis billetter til konsertene

Blåkläder utvikler, produserer og selger arbeidstøy, hansker og sko til fagfolk med høye krav til kvalitet, funksjonalitet og design. Blåkläder produkter selges på et internasjonalt marked via forhandlere eller via direkte avtaler med store selskaper. Blåkläder, som har sitt hovedkvarter og sentrallager Svenljunga i Sverige, er representert i 18 land.

Les mer på www.blaklader.com

Robert Mørch

Salgssjef Blåkläder Norge 90103739

Blåkläder utvikler, produserer og selger arbeidstøy, hansker og sko.

Blåkläder utvikler, produserer og selger arbeidstøy, hansker og sko til fagfolk med høye krav til kvalitet, funksjonalitet og design. Produkter selges på et internasjonalt marked via forhandlere eller via direkte avtaler med store selskaper. Hovedkontor og produktutvikling ligger i Svenljunga.

HISTORIE
1895 ble Aug. P. Horn etablert i Kristiania som manufakturforretning med lokaler i Karl Johansgate og etter få år ble det også opprettet eget engros firma, samt konfeksjonsfabrikk for arbeidsklær. I 1995 feiret Aug. P. Horn sitt 100 års jubileum under navnet Horn Yrkesklær AS, i 1996 flyttet selskapet til Jeløya på Moss og etter 15 år der er de nå å finne i nye og moderne lokaler på Solgaard Skog i Moss. Siden januar 1999 inngår vi i Blåkläder konsernet og den første mars 2001 skiftet vi navn fra Horn Yrkesklær AS til Blåkläder AS.

VISJON
Blåkläder skal være en ledende leverandør av arbeidsklær, arbeidshansker og arbeidssko for kunder som har høye krav på funksjon, kvalitet og design på alle markeder der vi er aktive.

Blåkläder AS
Solgaard Skog 110