Håvard Hansen, ny økonomisjef i BoKlok Norge.

Håvard Hansen blir ny økonomisjef i BoKlok

Håvard Hansen blir ny økonomisjef i BoKlok Norge med overordnet ansvar for økonomistyring & risk management. Han startet 1. september og blir en del av ledergruppen i BoKlok Norge.

Hansen kommer nylig fra en rolle som controller i Skanska Norge. Han startet i Skanska gjennom Future Proof Trainee program, og har arbeidet innenfor forretningsutvikling, marked, økonomi og finans. Tidligere har han også jobbet som konserncontroller i bygg og anlegg utenfor Skanska.

- Jeg er svært fornøyd med å få på plass Håvard som økonomisjef. Med Håvards erfaring og kompetanse styrker vi økonomifunksjonen vesentlig, og han får en svært sentral rolle i utviklingen av BoKlok, sier Tove Borchgrevink, landssjef BoKlok Norge.

- Jeg ser virkelig frem til å begynne i BoKlok. Det er en spennende tid å komme inn på ettersom BoKlok befinner seg i en ekspansjonsfase. Jeg ser frem til å bidra til BoKlok sin visjon – å skape mange nye bærekraftige og prisgunstige boliger, sier Håvard Hansen.

Tags

BoKlok er et boligkonsept utviklet av Skanska og IKEA. Vi bygger bærekraftige boliger med god design, funksjon og kvalitet til en lav pris. BoKlok har så langt bygget nærmere 12.000 boliger for de mange, i Sverige, Norge og Finland. I 2019 ble BoKlok også lansert i Storbritannia.

Pressekontakt Presseoffiser +46104493326
    Tove Borchgrevink