BookBeat signerer avtale med Simon & Schuster

BookBeat signerer avtale med Simon & Schuster

BookBeat og Simon & Schuster, en global leder innen publisering av allmennlitteratur, har signert en avtale om å legge til over 7000 engelskspråklige lydbøker til BookBeat. Simon & Schusters imponerende liste over forfattere inkluderer mange av verdens mest populære og allment anerkjente forfattere, samt vinnere av de mest prestisjefylte litterære utmerkelsene og prisene.

Vi er så glade for å bringe Simon & Schusters lydbøker til BookBeat! Det er en fantastisk katalog som inneholder mange etterlengtede titler av bestselgende forfattere. BookBeat-brukere vil glede seg over å oppdage enda flere gode historier, sier Anna Riklund, Head of Content Curation hos BookBeat.

Simon & Schuster sin lydbokkatalog vil være tilgjengelig hos BookBeat i starten av sommeren.

For mer informasjon, vennligst kontakt:

Anna Riklund, Head of Content Curation, BookBeat

BookBeat er en av Europas ledende strømmetjenester for e-bøker og lydbøker. Selskapet ble grunnlagt i 2015 og eies av Bonnier Books. I mai 2016 lanserte tjenesten på det svenske markedet. BookBeat har i dag over 100 ansatte og hovedkontoret er på Sveavägen 56 i Stockholm, lokale kontorer er i Karlstad, Helsinki, Berlin, Oslo og Warszawa. BookBeat er for tiden tilgjengelig i 30 europeiske markeder, med flest brukere i Sverige, Finland og Tyskland. For mer informasjon besøk www.bookbeat.no

Pressekontakt Head of Content Curation, BookBeat