Å lage sunn mat har aldri vært enklere

Å lage sunn mat har aldri vært enklere

Bosch nye stekeovner i Serie 8 med dampfunksjon og Air Fry.

• Steam Function Plus (med damp på opptil 120 oC) – sunnere matlaging, hvor kortere tilberedningstid bevarer vitaminer og næringsstoffer bedre, og skaper mindre stress knyttet til matlagingen.
  • Sunnere å fritere med den nye Air Fry-funksjonen.
  • Enda bedre sensorer for mer presis matlaging, inkludert prognose for tilberedningstid, nytt kamera i ovnen og mer støtte via Home Connect-appen.
  • Funksjonelt premiumdesign: Nytt design med digital kontrollring og stor touch-skjerm.

De nye stekeovnene i Serie 8 er spesielt utviklet for maksimalt sunn matlaging kombinert med minimal anstrengelse.

Steam Function Plus bevarer vitaminer og næringsstoffer
Steam Function Plus tilberede mat opptil 35 % raskere enn vanlig dampfunksjon, samtidig som den bevarer matens næringsstoffer og konsistens.

Air Fry i din Bosch-stekeovn
En stor nyhet med stekeovnene i Serie 8 er Air Fry-funksjonen. Legg det du skal fritere på spesialbrettet og trykk på Air Fry-programmet. Det som før krevde mye olje, kan du nå gjøre med samme fantastiske resultat, men uten alt det unødvendige fettet.

Optimal tilberedningstid
Det nøyaktige PerfectRoast Plus-termometeret sørger for at resultatet blir perfekt. Det har tre målepunkter, noe som innebærer en mer eksakt måling av innertemperaturen. PerfectBake Plus-sensoren måler kontinuerlig luftfuktighet og temperatur inne i ovnen og regner ut når baksten din er ferdig.

Home Connect appen - kommuniserer med din stekeovn
Med et klikk på en av appens mange oppskrifter, overføres riktige innstillinger til stekeovnen. Du kan også styre bake- og stekeprosessen via kameraet og appen, selv når du ikke er i nærheten.

BSH Hausgeräte GmbH er en global leder innen husholdningsapparater. Bedriftens portefølje omfatter 13 velkjente merkevarer som Bosch og Siemens, samt Home Connect og servicemerker som Kitchen Stories.  BSH er et Bosch Group Company.