Satellittbredbånd levert i distriktene

Bigblu leverer superraskt Satelitt bredbånd i Norge

Bredbånd over satellitt begrenser den digitale forskjellen mellom by og distrikter i Norge. Spesielt vil dette være viktig når vi nå vet at ADSL nettet vil bli lagt ned i løpet av relativt kort tid for svært mange kunder i Norge.

- Det er med stor tilfredstillelse at vi i dag lanserer bigblu i Norge. Takket være en enestående satellitt teknologi kan vi nå levere bredbånd med høyere hastigheter og med mer datakapasitet enn noen gang før til kunder som bor i områder som tidligere ikke har hatt tilgang til høyhastighets bredbånd, sier Andrew Walwyn, administrerende direktør i bigblu.

Neste generasjons satellitt-brebånd
Bigblu er spesialist på neste generasjon satellitt bredbånd og vi leverer høyhastighets bredbånd til private og bedrifter med opptil 50mb/s hastigheter av ypperste kvalitet uansett hvor du bor eller har din bedrift. Det er en stor glede å kunne tilby kunder i Norge bredbånd over satellitt uten kvotebegrensninger gjennom våre tre bredbåndspakker, bigblu Konnect bronse, sølv eller gull.

I tiden som kommer vil det komme flere og bedre bredbåndstjenester over satellitt og dette er bare første steg. Det vil komme flere spennende produktnyheter i tiden som kommer og vi vil snart kunne se satellitt bredbånd som leverer tjenester i konkurranse med fiber.

For mer informasjon og priser se våre hjemmesider på www.bigblu.no

Jan-Tore Dannemark

Pressekontakt Daglig leder 90041368

Relatert materiale

Vår målsetning er å levere superraskt bredbånd til alle, overalt

I over 10 år har vi hatt som målsetning å levere bredbånd til alle, overalt. Vi har spesialisert oss på å levere bredbånd med god kvalitet til områder tradisjonelt bredbånd ikke er tilgjengelig. Fra husholdninger på landet til offentlige institusjoner som krever et sikkert bredbånd. Vi leverer bredbånd over en rekke state-of-the-art teknologier inkludert satellitt og radiobredbånd. Vi er med dette den ledende leverandør av satellitt og radio bredbånd til mange tusen kunder i Norge.

Bigblu
Høgdaveien 1