Digital transformasjon og bærekraft

Blogginnlegg -

Digital transformasjon og bærekraft: Betydningen av å ta hensyn til hele livssyklusen

Bærekraft er mye mer enn et biprodukt av digital transformasjon – de to konseptene henger nøye sammen og er i seg selv en drivkraft for hverandre.

Selv om fordelene med tanke på kostnadsbesparelser, levetid og miljø er store, kan transformasjonstakten holdes igjen rett og slett fordi digital transformasjon oppfattes som noe svært komplekst. Og bærekraft er ofte vanskelig å definere konkret – særlig når det gjelder teknologiprodukter.

For å hjelpe virksomheter med å lage langsiktige teknologiplaner som bidrar til produktivitet og kutter kostnader, har Brother lansert en serie rapporter om digital transformasjon.

Et viktig tema i denne serien er bærekraft, ikke minst betydningen av å tenke på hele livssyklusen. For å bidra til å forme tankegangen i virksomhetene og skape bedre innkjøpsprosesser bestemte vi oss for å undersøke hvordan disse to viktige konseptene henger sammen.

Geir Langedrag

Pressekontakt Country Manager, Brother Norge, filial til Brother Nordic A/S +47 95057627

Relatert materiale

Brother Norge