Den moderne arbeidsplassen er under forandring

Blogginnlegg -

Slik kan merking hjelpe virksomheter med å gjøre hybridarbeid mer effektivt

Den moderne arbeidsplassen er under forandring og forventes å bli svært forskjellig fra det tradisjonelle kontoret.

Etter den store økningen av mennesker som arbeider hjemmefra under covid-19 pandemien, har både arbeidstakere og arbeidsgivere innsett fordelene dette gir for både jobb, produktivitet og privatliv. Mange virksomheter planlegger nå å la sine ansatte fortsette å jobbe hjemmefra på bestemte dager.

Etikettskrivere og merkemaskiner er allerede et viktig verktøy for mange arbeidstakere. Nå kan disse enhetene også hjelpe virksomheter med å navigere i logistikk- og IT-utfordringene som oppstår ved hjemmearbeid. Les våre fire beste tips til hvordan merking kan brukes til å hjelpe arbeidstakerne med å opprettholde produktiviteten og gjøre det enklere for virksomheter å holde kontrollen over deres utstyr.

Geir Langedrag

Pressekontakt Country Manager, Brother Norge, filial til Brother Nordic A/S +47 95057627

Relatert materiale

Brother Norge