Gå videre til innhold
Helseindustrien inspirerte oss alle under COVID-19-pandemien. Ikke minst hvor raskt de responderte og måten den omfavnet digitale løsninger på, for å hjelpe pasienter med å få den behandlingen de trengte, selv uten personlig omsorg.

Blogginnlegg -

Vil covid-19 endre helsevesenet for alltid?

Vil covid-19 endre helsevesenet for alltid? Teknologien bak en bedre fremtid for helsevesenet.

Alle har dratt lasset sammen for å holde helsevesenet i gang under et nådeløst press, fra sykepleiere til kontorpersonell, og fra leger til IT-avdelingen. Tempoet som nye rutiner – og til og med helt nye sykehus – har blitt etablert i, er ikke annet enn fenomenalt. Men hvordan går veien videre for helsevesenet herfra?

I bloggen vår kan du bl.a. lese om:

1. Hvordan måtene å arbeide på har endret seg.
  2. Synet på langsiktig utvikling av teknologien
  3. Ikke glem menneskene

Geir Langedrag

Pressekontakt Country Manager, Brother Norge, filial til Brother Nordic A/S +47 95057627