Brother får anerkjent IF Design Awards

Skriverprodusenten Brother er tildelt åtte prestisjetunge ”iF Product Design Awards 2013”, for fremragende designkvalitet. Tildelingen gjelder et utvalg av kontorprodukter innen forskjellige teknologier

I desember 2012 ble Brother også anerkjent av Thomson Reuters, som en ”Topp 100 Global Innovator” i 2012.

Brother Norge, som har kontor i Oslo, ser frem til lanseringen av ytterligere nye produkter i 2013. Country Manager Geir Langedrag sier: "Til tross for et utfordrende marked har vi fortsatt å introdusere nye og spennende produkter til små og mellomstore bedrifter, og det er veldig oppmuntrende å se at vår innsats anerkjennes på en global skala. Vi ser frem til og ytterligere utvikle vår virksomhet i 2013".

Om iF Design Awards 2013

iF Design Awards 2013 mottokk over 4,000 påmeldinger fra nærmere 51 land, og disse ble vurdert av anerkjente eksperter. Les mer på vedlagte lenke.

Brother mottok åtte iF Product Design Awards 2013 for fremragende designkvalitet:

1. HL-5440D (Mono laserskriver)
2. MFC-8510DN (Mono laser alt-i-ett)
3. MFC-8710DW (Mono laser alt-i-ett)
4. MFC-J4510DW/MFC-J4510N (blekk alt-i-ett)
5. DCP-J4110DW/MFC-J4310DW (blekk alt-i-ett)
6. RJ-4030/RJ-4040 (Etikettskriver)
7. ADS-2500W/ADS-2600W (Dokumentskanner)
8. VL-100 (Lommelykt, selvgenererende)

Bilder vedlagt:

Bilde 1.
Brother MFCJ4510DW, en av Brothers nyeste alt-i-ett skrivere med If Product Design Award.

Bilde 2.
iF Product Design Award 2013 logo

• Data, telekom, IT

• brother