Endelig åpner hjemlevering i Skedsmo

Endelig åpner hjemlevering i Skedsmo

Mandag 17. februar åpner Burger King for første gang med hjemlevering i Skedsmo. I tillegg utvider de tilbudet sitt i Lillestrøm og Strømmen. Nå er det Just Eat som skal levere for dem.

Tidligere i år ble det klart at Burger King startet sin satsing hjemlevering. Både restauranten i Lillestrøm og på Triaden var den gangen klare for å levere hjem til burgersultne gjester. Nå kommer også hjemlevering til Skedsmo, samtidig som tilbudet i Lillestrøm og Strømmen utvides.

- Dette er en veldig spennende satsing for oss. Jeg tror hjemlevering fra Just Eat vil bidra til å gjøre våre restauranter mye mer tilgjengelige for våre naboer i området. Enten det er dårlig vær, om bilen ikke fungerer, eller om man bare vil spise hjemme i stua, blir det nå enkelt å unne seg en flammegrillet burger, sier Fezan Malik, som er franchisetaker på restaurantene i Lillestrøm, Triaden og Skedsmo.

Just Eat gleder seg til ekspansjonen

Mandag forrige uke åpnet Just Eat sitt samarbeid med Burger King i Trondheim. De har planer om å ekspandere videre.

- Vi er svært fornøyd med å kunne samarbeidet med Burger King. Den første uka i Trondheim har gått fint. Nå gleder vi oss til å åpne i Lillestrøm, Skedsmo og Strømmen. Målet er å utvide samarbeidet til enda flere deler av landet etter hvert, sier Odd Stian Gullhav i Just Eat.

Med det nye samarbeidet forventer Burger King ekstra trykk i restaurantene.

- Just Eat har en fin posisjon i området vårt. Vi forventer selvsagt ekstra trykk i restaurantene med dette tilskuddet. Nå er alle medarbeidere motiverte og klare til å stå på litt ekstra for at hjemlevering fra Just Eat skal bli et godt alternativ, sier Malik.

Om Burger King. Burger King er en av verdens største restaurantkjeder, med mer enn 14 000 restauranter i mer enn 100 land. I Norge er det 84 Burger King restauranter, og 275 i Skandinavia samlet. 90 prosent av Burger Kings restauranter i verden eies og drives av franchisetakere som har vært familiedrevet i generasjoner. Følg oss på Facebook og www.burgerking.no. Burger King er en del av Umoe Restaurants.

Burger King er en av verdens største restaurantkjeder, med 18 000 restauranter i mer enn 100 land. I Norge er det 97 Burger King-restauranter. 90 prosent av Burger Kings restauranter i verden eies og drives av franchisetakere som har vært familiedrevet i generasjoner.