To nye prosjektledere for områdeløft Vestli

Blogginnlegg   •   sep 25, 2020 09:00 CEST

Våre nye prosjektledere Ida Skjefstad og Inger Merete Wold

Bydel Stovner har den siste måneden jobbet for å øke kapasiteten i arbeidet med områdeløftet på Vestli, og har fått på plass to nye prosjektledere denne uka.

Inger Merete Wold

Inger har fått ansvar for prosjektet Utvikling av delbydel Vestli, som skal ha fokus på oppgradering og vedlikehold av uteområder, samt kartlegging av potensielle møteplasser.

Inger har tidligere jobbet som prosjektleder i områdeløft i Bydel Bjerke, hvor hun blant annet jobbet med Bjerkesirkelen og Bjerkedalen park. Hun har også bred erfaring fra arbeid med og i frivillig sektor. Inger er en driftig dame, med hjerte for Bydel Stovner. Hun er lokalkjent, og har bodd på Vestli i flere år.

– Jeg gleder meg til å jobbe med å gjøre bydelens mange flotte grøntområder tryggere og mer tilgjengelig for befolkningen!

Ida Skjefstad

Ida er ansatt som prosjektleder for Tokerudparken, og har ansvar for å følge opp mulighetsstudien som ble gjennomført i fjor.

Ida har tidligere jobbet i medvirkningskollektivet Byverkstedet og for innovasjonshuben Tøyen Startup Village. Hun har lang erfaring med utvikling av møteplasser, som for eksempel Åsbråten torg og Tøyen torg. Ida er en ivrig og kreativ prosjektleder som vil kunne tilføre prosjektet mye.

– Tokerudparken skal bli en park hvor folk ønsker å være! Jeg gleder meg til å utforske alle mulighetene som finnes på stedet sammen med ungdom, eldre og barnefamilier i tiden som kommer.

Har du spørsmål eller innspill til våre prosjektledere, eller ønsker å bidra rundt prosjektene, kan du ta kontakt på e-post:

inger.merete.wold@bsr.oslo.kommune

ida.skjefstad@bsr.oslo.kommune.no