Fra venstre Arne Jebsen, Gunnar Glavin Nybø og Erik Tønnesen

Arne Jebsen blir ny styreleder i Bygg Reis Deg AS

Administrerende direktør i Hunton Fiber AS, Arne Jebsen ble i dag valgt til ny styreleder for Bygg Reis Deg AS. Arne har vært i Hunton Fiber AS i 27 år og de siste 20 årene har han vært hovedaksjonær. Arne er oppvokst i Bergen, men bor nå i Oslo med kone og 2 barn. Han er styreleder i Byggevareindustriens Forening og har sittet som styremedlem i Bygg Reis Deg AS i 2 år. Arne ser frem til å overta en veldrevet virksomhet etter avtroppende styreleder, Erik Tønnesen.

Det skal bli en glede å bidra til videreutvikling av byggenæringens viktigste møteplass sammen med styret og administrasjonen sier Jebsen. Nå ser vi frem til at markedet skal snu seg i mer positiv retning. Så skal vi videreutvikle dette til en enda mer attraktiv møteplass for alle de merkevarene som vil påvirke norsk byggenæring de neste årene. Videre skal vi sørge for at alle som vil bidra til et sterkere norsk byggelag ønsker å oppdatere sin kunnskap gjennom fire dager neste høst. Dette skal være plassen du ikke har råd til å unngå å være med på. Dette er plassen som sørger for at du er best mulig forberedt på morgendagens utfordringer og krav.

Bygg Reis Deg har vært og skal fortsatt være samlingspunktet for topp og bredde i norske byggenæring, mener Jebsen. Er du arkitekt, entreprenør eller byggmester må du sette av tid i kalenderen 15-18 oktober neste år. Under forutsetning av at markedet har snudd seg i mer positiv retning har jeg en drøm om at vi kan samle opp mot 50.000 besøkende og utstillere med en offensiv og positiv holdning til å fremme stolthet og gode løsninger for norsk byggenæring. Vi skal være den viktigste møteplassen for alle ansatte uansett hvilken rolle de spiller avslutter en jordnær og ikke minst offensiv Bergenser som nå overtar styringen av Bygg Reis Deg skuta.

Slik blir det nye styret til Bygg Reis Deg AS:

Styreleder
Adm. direktør, Arne Jebsen, Hunton Fiber AS

Styremedlemmer
Adm. direktør, Jøns Sjøgren, Byggevareindustriens Forening

Adm. direktør, Trond Hagerud, Mapei AS

Adm. direktør, Trond Bentestuen, Løvenskiold Handel

Konsernsjef, Carl Otto Løvenskiold, Løvenskiold-Vækerø AS

Adm. direktør, Erik Tønnesen, Optimera AS

Varamedlem
Kommersiell direktør, Ole-Jørgen Mo, Optimera AS

Fakta om Bygg Reis Deg

Bygg Reis Deg ble etablert i 1954 og er byggenæringens største og viktigste møteplass. Hovedarrangementet er den store byggevaremessen som vil bli gjennomført for 31.gang på Nova Spektrum i Lillestrøm 15-18 oktober 2025. I 2023 gjennomførte deltok 380 utstillere og 31.000 besøkende messen i løpet av 4 dager.

Kategorier

Bygg Reis Deg AS utvikler, markedsfører og arrangerer møteplasser for byggenæringen som gir deltakerne økt kunnskapsdeling og konkurransekraft.

Gunnar Glavin Nybø

Pressekontakt Administrerende Direktør 95768899

Møteplassen med de beste løsningene for bygg, bolig og anlegg.

Bygg Reis Deg AS
CJ Hambros Plass 2D